Tollern Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 Hei, hei! I morgen er det fakkeltog mot pelsindustrien i flere av de store byene i Norge Vet at det starter kl 19.00 på Joungstorget i Oslo. MØT OPP!
mixmaster Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 Åh, skulle vært med hvis jeg hadde bodd i Oslo.
ipadda Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 Er her i Stavanger og for de som kunne tenkt seg det!
Gjest Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 Noe som gjør meg frustrert er at sånnt skjer først ETTER man endelig har klart å lage en skikkelig reportasje på tv. Forstå meg rett; det er jo supert at noe gjøres. Men det skal jo ikke være nødvendig med så mye? Jeg har blitt uthengt siden jeg var 11 år for å være dyrevernsfreak, bare opplevd motstand og dritt fordi jeg fronta ei sak jeg ikke burde ha frontet når jeg ser på det i ettertid. Nå som mer voksen og innsiktsfull (liker jeg å tro iallefall) - klarer jeg ikke å engasjere meg i det like mye som før. Det eneste jeg blir er direkte oppgitt fordi det skal så alt for mye til for noe som ligger mitt hjerte lysende klart og logisk.
Fantasia Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 Er her i Stavanger og for de som kunne tenkt seg det! Når og hvor i stavanger er det ?
Symra&Pippin Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 HER finner dere info om alle fakkeltogene, se neders på sida.
Tollern Skrevet 11. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2008 Noe som gjør meg frustrert er at sånnt skjer først ETTER man endelig har klart å lage en skikkelig reportasje på tv. Forstå meg rett; det er jo supert at noe gjøres. Men det skal jo ikke være nødvendig med så mye? Jeg har blitt uthengt siden jeg var 11 år for å være dyrevernsfreak, bare opplevd motstand og dritt fordi jeg fronta ei sak jeg ikke burde ha frontet når jeg ser på det i ettertid. Nå som mer voksen og innsiktsfull (liker jeg å tro iallefall) - klarer jeg ikke å engasjere meg i det like mye som før. Det eneste jeg blir er direkte oppgitt fordi det skal så alt for mye til for noe som ligger mitt hjerte lysende klart og logisk.Dette er ikke første gang det har hvert fakkeltog ang dette temaet, så dette er ikke et resultat av reportasjen i går!www.dyrenesrettigheter.no
Tollern Skrevet 11. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2008 Hei, hei! I morgen er det fakkeltog mot pelsindustrien i flere av de store byene i Norge Vet at det starter kl 19.00 på Joungstorget i Oslo. MØT OPP! RETTELSE TOGET GÅR PÅ TORSDAG 13. NOV!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar