Gå til innhold
Hundesonen.no

Redigerer tråder

Guest Jonna

Recommended Posts

Skrevet

Jeg var inne og skulle redigerer valpekull tråden min sin overskrifte og ser at jeg ikke får gjort det lengre.

Er det bestemt at man ikke får gjort det lengre eller er et tilfeldig?

Skrevet

Man kan ikke redigere innlegg man har skrevet utover 24 timer etter at det er postet. Dette gjelder også overskrifter, og det er ikke mulig å forandre på det. Jeg foreslo nemlig at man skulle kunne redigere overskriften på tråder man hadde laget, men det er visst ikke mulig. Man må kontakte en moderator for å få det gjort, evt bruke tips oss-knappen.

Skrevet
Man kan ikke redigere innlegg man har skrevet utover 24 timer etter at det er postet. Dette gjelder også overskrifter, og det er ikke mulig å forandre på det. Jeg foreslo nemlig at man skulle kunne redigere overskriften på tråder man hadde laget, men det er visst ikke mulig. Man må kontakte en moderator for å få det gjort, evt bruke tips oss-knappen.

Takk. Da får bare oveskriften stå som den stå, ingen krise :)

Skrevet

Hvis dere vil endre overskriften så rapporter innlegget, og skriv hva overskriften skal være. Da fikser vi det så fort vi ser rapporten :)

Skrevet

Ja, og det tar som regel ikke lang tid før noen kan fikse det heller :)

Huldra: Jeg tror ikke det er mulig å "dele" overskriften fra innlegg mtp. redigeringsmuligheter, men jeg kan ikke programmering så jeg er ikke 100% sikker :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...