Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyreklinikker i Oslo


Benedicte

Recommended Posts

Jeg er enig med M.J. og vil også anbefale Groruddalen dyreklinikk, de har vært kjempeflinke med både Josie og et par andre hunder jeg vet om. Ikke er de så gærne på pris heller, pluss at de ligger rett ved T-banen (ikke engang jeg har klart å gå meg bort der :) ) Send meg gjerne en PM hvis du vil ha veiforklaring el.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp* pluss at de ligger rett ved T-banen (ikke engang jeg har klart å gå meg bort der :P )

*Host* Nei, ikke jeg heller. :);)

(Jeg skal ikke nevne noe om at jeg surra rundt der i 15-20 min. før jeg fant fram *kremt*).

Men jeg tror ikke det er så vanskelig å finne fram, sånn egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Host* Nei, ikke jeg heller. :):P

(Jeg skal ikke nevne noe om at jeg surra rundt der i 15-20 min. før jeg fant fram *kremt*).

Men jeg tror ikke det er så vanskelig å finne fram, sånn egentlig.

Vel, sånn for å kommentere det du ikke nevner, så hadde jeg garantert gjort det samme om jeg ikke hadde vokst opp i nærheten. Jeg er ekstremt flink til å rote meg bort, så det var kun lokalkunnskapene mine som reddet meg der :P;)

Og siden vi ikke nevner ting: jeg gikk TO ganger rundt Ullevål stadion før jeg fant frem til inngang B. Det enorme skiltet som det sto B på så jeg ikke :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Petvet på Ekeberg, men til vaksinasjon, fjerning av tannsten, ol kommer en hjem hit. Hun er ansatt på Petvet. Veldig fornøyd med henne, hun er rolig. Ikke er hun dyr heller, hun tar 50 kr i kjøretillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, sånn for å kommentere det du ikke nevner, så hadde jeg garantert gjort det samme om jeg ikke hadde vokst opp i nærheten. Jeg er ekstremt flink til å rote meg bort, så det var kun lokalkunnskapene mine som reddet meg der :):P

Og siden vi ikke nevner ting: jeg gikk TO ganger rundt Ullevål stadion før jeg fant frem til inngang B. Det enorme skiltet som det sto B på så jeg ikke :rolleyes:

Sånn sett helt bort i fra at det var inngang A du skulle til, skal jeg ikke kommentere den noe mer ;)

Nå har jeg bare vært hos en vet på Groruddalen, og jeg var ikke videre imponert over henne, men kiropraktoren der er innmari flink og koselig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...