Gå til innhold
Hundesonen.no

Rare liggestillinger/steder

Pia

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har og har hatt sofa dyr. Dessverre er det ikke alltid man har kameraet tilgjengelig, og når man går for å finne de så flytter dem seg, men av og til får jeg tatt bilde, og jeg blir stadig forundret over stillinger som de ligger og sover i.

post-3772-1226106255_thumb.jpg

Skrevet

Haha, tror det er en rottis-greie ;-) Mi også ligger ofte i sånne stillinger og sover sin søte søvn.. Sjelden jeg får tatt bilde av det da.. hun våkner alltid på mystisk vis når kamera kommer fram..

Beste stillingen var vel i sofaen her om dagen hvor hun lå på ryggen/siden med hodet hengende ned utenfor kanten, så skikkelig ubehagelig ut!

Skrevet

Kanskje ikke så merkelig stilling, men veldig forbudt området.... Bordet var off limit, men han var jo så skjønn da.

post-3772-1226151285_thumb.jpg

Skrevet

Hehe.. masse morsomme ligge stillinger , har ikke fått tatt bilde av ross i sine rare stillinger men har en fra Norshman en dvergschnauzeren vi hadde før.

• 2 weeks later...
Skrevet

725635.jpg

Av en eller anna snodig grunn leggen han seg alltid med huet under senga når jeg sitter ved PC-en. :whistle:

Og favoritten er:

overkjrtmke.jpg

:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Forrige belgergutten sin faste "slappavstilling", også gjerne smile litt skjevt så man er ekstra fristende, sånn at du bare måååå klø litt på magen :rolleyes2:

CIMG0508.jpg

Skrevet

hann1toksegenblund.jpg

Slitsomt å være valp :rolleyes2:

Dsc00389.jpg

Dårlig bilde, men dette er den valigste sovestillingen her i huset...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...