Gå til innhold
Hundesonen.no

Mitt akvarium


mixmaster

Recommended Posts

Jeg ville gjort det beste for dyret, og det er det tydeligvis forskjellige synspunkter på du. :)

Burn sier bare jeg :)

Utrolig tåpelig å sitte der og kritisere andre for å ha avlivet en FISK. Jeg er sikker på at mixmaster gjorde det rette, jeg. Du kan heller få ut aggresjonen på meg siden det var jeg som rådet henne til å avlive fisken istedet for å la den lide lenger. Ingen visste hva den led av, avliving var det beste for dyret. Ikke så uhyre komplisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar
Heihei mine små piker! :)

Tipper det holder fint nå jeg.. Fisken er død, gjort er gjort og spist er spist osv. :o

Å, så ikke at du hadde skrevet før nå. :D

Btw, jeg er gutt. :)

Utrolig tåpelig å sitte der og kritisere andre for å ha avlivet en FISK. Jeg er sikker på at mixmaster gjorde det rette, jeg. Du kan heller få ut aggresjonen på meg siden det var jeg som rådet henne til å avlive fisken istedet for å la den lide lenger. Ingen visste hva den led av, avliving var det beste for dyret. Ikke så uhyre komplisert.

Takk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig tåpelig å sitte der og kritisere andre for å ha avlivet en FISK. Jeg er sikker på at mixmaster gjorde det rette, jeg. Du kan heller få ut aggresjonen på meg siden det var jeg som rådet henne til å avlive fisken istedet for å la den lide lenger. Ingen visste hva den led av, avliving var det beste for dyret. Ikke så uhyre komplisert.

Javell, så var jeg kanskje ikke der og så hva slags sykdom fisken hadde, og da var det vell best og koke fisken da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...