Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i drammen


Ross

Recommended Posts

Hei.

Ross og jeg begynner å bli litt lei av å traske rundt på de få turene vi kan oppi skogen, skulle gjerne hatt noen tur venner for både trening og gøy. Ross som er ganske stor kan bli litt gira med andre hunder og trenger sosialisering på tur, kunne gå tur utenom å skulle bare tulle og dra i båndet. og jeg hadde hatt godt av å møte litt nye folk så har noen lyst til å gå me oss hadde vi blitt veldig glade. Vi holder til på gulskogen men tar gjerne en bil tur for å møte andre folk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg og Pia bor i Lier, og det hender vi går runden langs elven, for å få litt forandring. Jeg har også hatt lyst til å gå tur i området rundt spiralen, men har så lite stedsans at jeg ikke tør å utfordre terrenget på egenhånd...

Vi snytes også at det er hyggelig med tur kompiser, så vi går gjerne en tur med dere. Pia er 7,5mnd Rottweiler, som er "oversosial" og glad i både hunder og mennesker. Jeg har vist ikke vært så flink til å fortelle henne at hun ikke kan hilse på alt og alle, så det jobbes det med nå.

Jeg jobber turnus, og kan gå både dag og kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint, kanskje vi kan gå en tur alle sammen! Jeg og Pia er klare som bare det vi. Helger går fint, og vi er gjerne med. Vi har ingen planer for søndagen (så vidt jeg vet nå) og tar gjerne en tur da om noen vil bli med! MEN vi må ha et enkelt møtested, for jeg er ikke kjent i Drammens marka i det hele tatt. Og pr i dag har mini monsteret løpetid... så det kan hende det er lurt å vente en uke eller to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...