Gå til innhold
Hundesonen.no

Hadde helt glemt dette forumet...

Micamor

Recommended Posts

Skrevet

:icon_confused: Jaja ,jeg er Micamor ,og er den stolte eier av verdens beste hund. Lillegullet er en ekte eventyrblanding ,og vi fikk ham på FOD gården for 9 år siden. Jeg er gift ,og vi har to sønner -pleier å si jeg har tre sønner ,og den ene er adoptert.... De tobeinte er Michael på 15 år ,og Alexander på 2,5 år. Adoptivsønnen heter Caro ,og er 9,5 år ca.

Jeg har hatt hunder hele livet ,mange forskjellige raser - men er nå strålende fornøyd med å ha en mix. Caro er Chow Chow ,New Foundlender - med en liten dash Border Collie :whistle: . Han er europeisk mester i stille røyting ,og i røyting med finesse. Han har ingen hemmninger ,og røyter like mye året rundt.

Hmmm ,ja og så er Caro - bedre kjent som Nasse ,eller lillegullet - en fantastisk barnevennelig vakthund.

Skrevet

Velkommen til doggis.

Nydelig hund i avantaren din.

Moro at du har en sønn på 2,5 år som heter Alexander. Har selv en sønn på snart 3 som også heter Alexander.

Litt OT, men har du vært på babyverden sitt forum?? Kan være vi har snakket før.. :icon_confused:

Uansett så ønsker jeg deg velkommen hit.

Mvh Linda :whistle:

Skrevet
Velkommen til doggis.

Nydelig hund i avantaren din.

Moro at du har en sønn på 2,5 år som heter Alexander. Har selv en sønn på snart 3 som også heter Alexander.

Litt OT, men har du vært på babyverden sitt forum?? Kan være vi har snakket før.. :icon_confused:

Uansett så ønsker jeg deg velkommen hit.

Mvh Linda :whistle:

<_< Jepp ,jeg er Alex_Micamor på BV.... Hvem er du?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
    • WOW!! Grattis😍🥳 Superbra jobba!!
    • Gratulerer så mye. 👏🤩
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...