Ricco Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 De jeg føler jeg er mest enig med er: Tina, IW, Cavalita, Taz, Lilleariel, Silje, Scarlet, Kine, Lazita, Jaktlykke, Anne, Buhund jenta, Heidi, Stinemor, Zeagle (er ikke her så ofte...), Lou Dan. og sikkert flere så jeg ikke husker nicket til!
Wheaten terrier Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 mange koshelige folk her hadde samme innlegg inne på "alt mulig"
Yakine Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 De jeg er mest enig med er vel Ricco, IW, Buhundjenta, handler91, KineogSpeedy, Silje og Cavalita... Sikkert mange jeg har glemt da... :oops:
Guest Vicky Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 JEPP:) ekke den DIGGBAR??!? Kjempe flott side Kine!!
Guest Vicky Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 Også skjønner jeg ikke hvordan jeg kunne glemme Heidi
Aya Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 Hmm.. Enig i veldig mye av det Ricco skriver. I tillegg Kristina, Julie, og Gunn&Silje- dere har veldig mye bra å komme med! I tillegg synes jeg Calina har endel meninger som matcher mine, og egentlig også Charlotte.. Dessuten Elisa!
Yakine Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 Glemte... Jeampi, Tina, Nina, Basse og Heidi... :oops: Sikkert enda fler...
MarieR Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 hmm..vanskelig dette..føler jeg er mye eni med ricco, stinemor, kineogspeedy,djervekvinnen, og også vicky, om ting om ikke omhandler trening av hund selv om jeg er eni med henne i noe der også men absolutt ikke alt!
Cavalier&Collie Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 - Cavalier&Collie: du sier mye bra' date= trodde ikke du var så ung når jeg leste dine innlegg Jasså :-o Takk for den :oops: - Astrid/Vicky - ??????/Cavalita - Katarina/Basse - Elisa/Djervekvinnen - Tore Jørgen(?)/Scorpioen - Sølvi/Ricco - Mia/Mia(?) - ??????/Buhund-jenta Sikkert fler, men er så mange meldemmer så jeg glemmer en del
Taran Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 Haha.. nå har jeg dumma meg ut iallefall, trodde du var jente og mye eldre enn du er :oops: lol men ta det som et kompliment
charlotte Skrevet 4. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 Hehehe, virket ikke helt sikker der. og egentlig også Charlotte..
Wheaten terrier Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 Ingen som er enig med meg? Jeg er unik Dette var vel litt av den samme tråden...: http://www.hundesonen.com/viewtopic.php?t=3373 Er vel kanskje mest enig med WheatenMail, Taz, Iw, handler91, Buhund-jenta, Wesminster, Silje, Scarlet, Lazita, Djervekvinnen, m.fl. Men for all del, er ikke enig med alle om alt!
Aya Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 Hehehe, virket ikke helt sikker der. Hehe, det var mer fordi du ikke har vært her såå lenge. Men jeg tror vi er enige i mye, som at det er viktig å beholde bruksegenskapene i en rase.. Dessuten Loke/Annette! Kanskje ikke alltid når det gjelder treningsmetoder, men i mye annet.
charlotte Skrevet 4. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 Jeg mener at det er to vidt forskjellige tråder men... Den du sikter til er en tråd hvor man nevner flest mulig slik at folk får følelsen av å bli merket. Dette er en tråd om hvorvidt man assosierer med hverandre, hvem som deler de samme synspunktene. Men tar poenget ditt Dette var vel litt av den samme tråden...: http://www.hundesonen.com/viewtopic.php?t=3373
Basse Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 Også skjønner jeg ikke hvordan jeg kunne glemme Heidi ja, såklart! HEIDI
Mud Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 Hehe, det var mer fordi du ikke har vært her såå lenge. Men jeg tror vi er enige i mye, som at det er viktig å beholde bruksegenskapene i en rase.. Dessuten Loke/Annette! Kanskje ikke alltid når det gjelder treningsmetoder, men i mye annet. Hey Hyggelig at noen er enige med meg noen ganger...he he Forøvrig er det ikke alltid jeg er enig i mine egne treningsmetoder engang... (-ikke skyte hunden -ikke skyte hunden-ikke skyte hunden-hrmpf... ) Mvh Annette
Scarlet Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2005 Jeg er nok litt enig i mange sine innlegg her Liker jo veldig godt dere med lun humor. Ja, og dere som har saklige innlegg med hold Noen navn jeg vil trekke inn er Aya, Anne, Charlita, Jeampi, Julie, Basse, Kine, Wheaten Terrier, Charlotte og Astrid. Ellers må jeg jo si at de fleste her virker utrolig koselige. Nei, jeg har ikke glemt Trine og Silje
Wheaten terrier Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2005 Koselig at du nevnte meg da!
Scarlet Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2005 Koselig at du nevnte meg da! Må jo nevne både de som virker koselige og i tillegg liker sheltie
Wheaten terrier Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2005 Ja, sheltie står høyt på lista mi ja Tricolour *aww* Er blitt veldig mange sheltier i det siste, eller er det bare meg? F.eks. på agilitykonkurranser er det for det meste shelties... :?
LouDan Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2005 Næmmen takk da Basse og Ricoo, for at dere nevner meg! Må si jeg er enig i en del dere sier og! Men som andre sier her... Er vel egentlig enig og uenig i det de fleste sier... Men en ting er sikkert! Lærer utrolig mye av alle her inne! Skikkelig moro å sitte å lese ale innlegg hvor en kan lære no'(der en lærer noe, lærer en mye! )!
Calina Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2005 Hmm.. Enig i veldig mye av det Ricco skriver. I tillegg Kristina' date=' Julie, og Gunn&Silje- dere har veldig mye bra å komme med! I tillegg synes jeg Calina har endel meninger som matcher mine, og egentlig også Charlotte.. Dessuten Elisa![/quote'] :oops:
Calina Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2005 Aha' date=' hadde nemmelig ikke sett henne her på en stund [/quote'] I`m back...hihih... 8) 8) koselig at det blir lagt merke til at jeg er vekke, daaah...hehe.
Scarlet Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2005 Ja, sheltie står høyt på lista mi ja Tricolour *aww* Er blitt veldig mange sheltier i det siste, eller er det bare meg? F.eks. på agilitykonkurranser er det for det meste shelties... :? Det er ganske mange som trener AG med sheltie. Det norske sheltielaget ble verdensmestere i AG i fjor Så du liker Tricolour best , da er vi enige der også. Tricolouren har en spesiell plass hos meg også
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar