Sissi Skrevet 29. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 Agderposten Edit Fløystad fikk sjokk da hun tidlig i går morges oppdaget at naboens elghunder hadde drept sju av sønnens 20 sauer. Seks andre sauer er ennå ikke funnet.
AnnikenK Skrevet 29. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2008 At eieren ikke vil avlive hundene skjønner jeg godt, men dette var jo tydligvis ikke første gangen de er på tur alene. Kanskje eieren ikke er kompetent til å ha hunder? Å skylde på broren denne gangen blir litt tynt når hundene, i flg naboene, til stadighet springer løse i området.
ipadda Skrevet 31. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2008 Han skal hverfall ha credit for at han tar ansvar for hva hundene har gjort. Selv om jeg mener han kanskje burde vurdere om hundeholdet er ansvarlig.
Ingidano Skrevet 1. November 2008 Rapporter Skrevet 1. November 2008 Skjønner forsåvidt at eieren ikkje vil avlive, men når skal folk skjønne at hunder som har tatt sau kommer til å ta sau igjen neste gang den får sjansen? Lettere bytte skal de lete lenge etter... De få eg kjenner som har hatt hund som har tatt sau, har avliva hunden like etter.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar