Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen son vil lage banner til meg?

Anne

Recommended Posts

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Nope :? Fortsatt ingeting... Alle på FrontPage' date=' men ikke på siden..[/quote']

ser de inne på linkesiden i alle fall :)

og den ene på forsiden

Skrevet

Nå ser jeg Line sin etter at jeg forminsket den litt, men ikke den siste... Jaja, dere får kose dere med banneren dere :wink: Skal legge ut en takk til dere :mrgreen:

Skrevet
Nå ser jeg Line sin etter at jeg forminsket den litt' date=' men ikke den siste... Jaja, dere får kose dere med banneren dere :wink: Skal legge ut en takk til dere :mrgreen:[/quote']

Morro! Om du finner den jeg laget så må du si ifra om jeg skal gjøre noe med formatet :)

Skrevet

Taz ser din Katarina, bare ikke jeg... Kanskje hun vet hva som må gjøres :? Jeg ser den er og inne der jeg lager nettsiden, bare ikke på selve siden min...

Skrevet
Taz ser din Katarina' date=' bare ikke jeg... Kanskje hun vet hva som må gjøres :? Jeg ser den er og inne der jeg lager nettsiden, bare ikke på selve siden min...[/quote']

Hmm, rart dser den bra jeg, den var til og med klarere enn i går... Men vil forstass ha tips til et lurt format å lagre banner i, jpeg, bmp,gif, eller hva?

TRINE? Elisa? Noen?

Skrevet
.jpg bruker jeg hvertfall..

Okay, det var det jeg valgte, men synes liksom min ble litt mer uklar enn noen av de andre... Men det ser bedre ut i dag :)

Skrevet
Bruker Jpg. jeg også.. :)

okay, lager du i photoshop?

Jeg tok høyeste kvalitet på jpeg slik at det skulle bli bra kvalitet... Men skulle jo gjort det på Alle bildene, tenkte jo ikke jeg på i farten :roll:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...