Basse Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Jeg ser dem allesammen, men så uklar min ble, hmm skulle kanskje lagret den i ett annet format, men hva?
Anne Skrevet 2. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Hvor mangen ser dere nå? Har lagt ut 6 stk nå...
Basse Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Hvor mangen ser dere nå? Har lagt ut 6 stk nå... ser 6, men svar på det med formatet da
Anne Skrevet 2. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 ser 6, men svar på det med formatet da Ikke vet jeg, ser ikke din
Basse Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 http://www.aro-shaylee.com/ <--- prøv å se den sånn
Anne Skrevet 2. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Nope :? Fortsatt ingeting... Alle på FrontPage, men ikke på siden..
Basse Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Nope :? Fortsatt ingeting... Alle på FrontPage' date=' men ikke på siden..[/quote'] ser de inne på linkesiden i alle fall og den ene på forsiden
Anne Skrevet 2. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Nå ser jeg Line sin etter at jeg forminsket den litt, men ikke den siste... Jaja, dere får kose dere med banneren dere Skal legge ut en takk til dere :mrgreen:
Basse Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Nå ser jeg Line sin etter at jeg forminsket den litt' date=' men ikke den siste... Jaja, dere får kose dere med banneren dere Skal legge ut en takk til dere :mrgreen:[/quote'] Morro! Om du finner den jeg laget så må du si ifra om jeg skal gjøre noe med formatet
Anne Skrevet 2. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Taz ser din Katarina, bare ikke jeg... Kanskje hun vet hva som må gjøres :? Jeg ser den er og inne der jeg lager nettsiden, bare ikke på selve siden min...
Anne Skrevet 2. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2005 Trine? Kunne du giddi å lagt ansikitet til Shaylee på bilde nr 2 her: http://www.aro-shaylee.com/diverse_bilder.htm inn på det banneret med hodene deres :oops:
Taz Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2005 Trine? Kunne du giddi å lagt ansikitet til Shaylee på bilde nr 2 her: http://www.aro-shaylee.com/diverse_bilder.htm inn på det banneret med hodene deres :oops: Okey.. I'll do that..
Anne Skrevet 3. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2005 Jepp, tuuuusen takk :mrgreen:
Nina Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2005 Ville prøve litt jeg også, selv om jeg ikke er så alt for god. Her er resultatet:
Basse Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2005 Taz ser din Katarina' date=' bare ikke jeg... Kanskje hun vet hva som må gjøres :? Jeg ser den er og inne der jeg lager nettsiden, bare ikke på selve siden min...[/quote'] Hmm, rart dser den bra jeg, den var til og med klarere enn i går... Men vil forstass ha tips til et lurt format å lagre banner i, jpeg, bmp,gif, eller hva? TRINE? Elisa? Noen?
Basse Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2005 Masse flotte bannere du har fått deg nå Anne De som skal linke her i alle fall nok å velge i mellom
Basse Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2005 .jpg bruker jeg hvertfall.. Okay, det var det jeg valgte, men synes liksom min ble litt mer uklar enn noen av de andre... Men det ser bedre ut i dag
Basse Skrevet 3. Oktober 2005 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2005 Bruker Jpg. jeg også.. okay, lager du i photoshop? Jeg tok høyeste kvalitet på jpeg slik at det skulle bli bra kvalitet... Men skulle jo gjort det på Alle bildene, tenkte jo ikke jeg på i farten :roll:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar