Kine Helen Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2005 nå har vi betalt PM.. hvem andre skal til Stord?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2005 Har nok tenkt meg en tur jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 1. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2005 synd det ikke er samme dag da:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2005 Jeg skal dit begge dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2005 Jeg skal ikke dit.. Men lykke til, til dere som skal dit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2005 Jeg skal også - på søndagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 1. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2005 HEY! må jeg være alene på lørdag jeg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 HEY! må jeg være alene på lørdag jeg da!! Neida, jeg skal stille tollervalp på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 Neida, jeg skal stille tollervalp på lørdag! Bra! da er det hvertfall noen kjente!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 jeg skal dit og ha miljøtrening på Chanita! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 jeg skal dit og ha miljøtrening på Chanita! Oi! Hvilken dag kommer du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 Oi! Hvilken dag kommer du da? Det vet jeg ikke enda, kanskje blir det begge dagene. Skal og se om jeg får med meg de som jeg har på valpesosialiseringen og da blir vi mange valper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 Kom hvertfall innom på lørdag da, så jeg kan få treffe Chanita Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mina Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 Å? Jeg viste ikke at det var noe utstilling på stord.. Når er det i tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 Kom hvertfall innom på lørdag da' date=' så jeg kan få treffe Chanita [/quote'] Skal se hva jeg får til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 jeg skal også. vi skal på søndagen 8) Kine du skal jo sitte på med oss du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 Å? Jeg viste ikke at det var noe utstilling på stord.. Når er det i tilfelle? 5 og 6 november! Marit, skal du og på søndagen!? tror bare jeg må sove over på stord jeg...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 5 og 6 november! Marit, skal du og på søndagen!? tror bare jeg må sove over på stord jeg...! kan ikke du gjere det så får du hele helgen...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 5 og 6 november! Marit, skal du og på søndagen!? tror bare jeg må sove over på stord jeg...! meg du snakker til her eller er det flere Marit`er her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 2. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 er sikkert til deg vennen hihi:) håper hundene er friske til da da.. nå er speedy sjuk og.. casper er begynt å blir bedre men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 Hihi, jo Lazita det er deg jeg snakket til Ja får høre med min bedre halvdel om vi skal ta det somen overnattingstur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 2. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2005 Jeg vet ikke om jeg skal enda..hvis Iselin sin bil er i orden til da skal jeg..Men jeg må finne ut FORT om den kommer til å bli bra for PM fristen går ut om tre dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 Jeg skaaaaaaal Skal sitte på med noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar