PsychoLynx Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Syns dette er en intr tema i grunn, og tenker å høre hva folk sine erfaringer er. Altså, "drit" i veterinær uttalelser, det som er blitt testet og skrevet osv, men kun ene og alene folks erfaringer med dette. Det er ikke noe annen grunn til at jeg velger schæfern som rase her, annet enn at dette er en av "mine" raser, og den andre, altså aussien, har jeg laget et tilsvarende innlegg om på aussieforumet. Altså, det jeg lurer på er om alle som har kjent eller eid en schæferhund, kort kan fylle inn her navn på hunden (gjerne oppdretter navn, slik at vi ikke bare får 1000 Rex'er, om dere VET det navnet), alder på når hunden døde/ble avlivet, og dødsårsak. Jeg kan jo begynne selv, kort og greit. Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Håper ingen føler seg støtt av dette, for det er absolutt ikke det som er poenget. Jeg er bare nysgjerrig. Og egentlig kunne jeg tenkt meg å sett en sånn "oversikt" for langt flere raser enn bare "mine". Men jeg begynner med de, så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Kva med å legge den undersøkelsen ut på Schäferhundforumet då? Du vil kanskje få meir svar då alt med at det er ett raseforum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Slik? Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasi Svarteborgs Winston - 7 år avlivet pga HD Ingodds Laurelle -10,5 år avlivet pga alderdom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 24. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Kva med å legge den undersøkelsen ut på Schäferhundforumet då? Du vil kanskje få meir svar då alt med at det er ett raseforum? Jeg er ikke medlem på schæferhundforumet, derfor legger jeg det her. Gidder ikke melde meg inn i et nytt forum for dette når vi har sone.... ehh, Doggis Slik? Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasiJa, supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasi Svarteborgs Winston - 7 år avlivet pga HD Ingodds Laurelle -10,5 år avlivet pga alderdom Wineckes Quando - 11 år avlivet pga alderdom Ulvebo's Faro - 5,5 år, avlivet pga rygg og kne Odin (husker ikke oppdretternavn) - 7 år, avlivet pga hjertefeil. (ikke min hund, men tar han med for det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasi Svarteborgs Winston - 7 år avlivet pga HD Ingodds Laurelle -10,5 år avlivet pga alderdom Wineckes Quando - 11 år avlivet pga alderdom Ulvebo's Faro - 5,5 år, avlivet pga rygg og kne Odin (husker ikke oppdretternavn) - 7 år, avlivet pga hjertefeil. (ikke min hund, men tar han med for det) Sonja, 11 år - avlivet pga alderdom Nico, 5,5 - avlivet pga brokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasi Svarteborgs Winston - 7 år avlivet pga HD Ingodds Laurelle -10,5 år avlivet pga alderdom Wineckes Quando - 11 år avlivet pga alderdom Ulvebo's Faro - 5,5 år, avlivet pga rygg og kne Odin (husker ikke oppdretternavn) - 7 år, avlivet pga hjertefeil. (ikke min hund, men tar han med for det) Sonja, 11 år - avlivet pga aldersom Nico, 5,5 - avlivet pga brokk Abiaga's Joy, 6 år, avlivet pga temperement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasi Svarteborgs Winston - 7 år avlivet pga HD Ingodds Laurelle -10,5 år avlivet pga alderdom Wineckes Quando - 11 år avlivet pga alderdom Ulvebo's Faro - 5,5 år, avlivet pga rygg og kne Odin (husker ikke oppdretternavn) - 7 år, avlivet pga hjertefeil. (ikke min hund, men tar han med for det) Sonja, 11 år - avlivet pga aldersom Nico, 5,5 - avlivet pga brokk Abiaga's Joy, 6 år, avlivet pga temperement Arkane's Wasco - 2 år avlivet grunnet hjernesvulst Gildewange's Xantippe - 4 år avlivet grunnet epilepsi og HD. (nå kjenner jeg litt for mange schäfere til å gidde å ramse opp en hver, så det får holde med mine hunder ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Kva med å legge den undersøkelsen ut på Schäferhundforumet då? Du vil kanskje få meir svar då alt med at det er ett raseforum? Har ikke du hatt litt schäfer opp igjennom årene? Du vil ikke supplere listen her du også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasi Svarteborgs Winston - 7 år avlivet pga HD Ingodds Laurelle -10,5 år avlivet pga alderdom Wineckes Quando - 11 år avlivet pga alderdom Ulvebo's Faro - 5,5 år, avlivet pga rygg og kne Odin (husker ikke oppdretternavn) - 7 år, avlivet pga hjertefeil. (ikke min hund, men tar han med for det) Sonja, 11 år - avlivet pga aldersom Nico, 5,5 - avlivet pga brokk Abiaga's Joy, 6 år, avlivet pga temperement Arkane's Wasco - 2 år avlivet grunnet hjernesvulst Gildewange's Xantippe - 4 år avlivet grunnet epilepsi og HD. Pasco (hunden til ei vennine) 7 år avlivet pga forkalkninger i hele bakparten Perla (hunden til ei venninne( 7 år avlivet pga kreft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasi Svarteborgs Winston - 7 år avlivet pga HD Ingodds Laurelle -10,5 år avlivet pga alderdom Wineckes Quando - 11 år avlivet pga alderdom Ulvebo's Faro - 5,5 år, avlivet pga rygg og kne Odin (husker ikke oppdretternavn) - 7 år, avlivet pga hjertefeil. (ikke min hund, men tar han med for det) Sonja, 11 år - avlivet pga aldersom Nico, 5,5 - avlivet pga brokk Abiaga's Joy, 6 år, avlivet pga temperement Arkane's Wasco - 2 år avlivet grunnet hjernesvulst Gildewange's Xantippe - 4 år avlivet grunnet epilepsi og HD. Tanja (husker ikke oppdretternavn)- 12 år ca, avlivet grunnet alderdom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belle Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasi Svarteborgs Winston - 7 år avlivet pga HD Ingodds Laurelle -10,5 år avlivet pga alderdom Wineckes Quando - 11 år avlivet pga alderdom Ulvebo's Faro - 5,5 år, avlivet pga rygg og kne Odin (husker ikke oppdretternavn) - 7 år, avlivet pga hjertefeil. (ikke min hund, men tar han med for det) Sonja, 11 år - avlivet pga aldersom Nico, 5,5 - avlivet pga brokk Abiaga's Joy, 6 år, avlivet pga temperement Arkane's Wasco - 2 år avlivet grunnet hjernesvulst Gildewange's Xantippe - 4 år avlivet grunnet epilepsi og HD. Tanja (husker ikke oppdretternavn)- 12 år ca, avlivet grunnet alderdom Kari (uregistrert) 1,5 år døde momentant etter påkjørsel Pasellos Arita (Karis mamma) 12 år døde brått av indre styrtblødning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Har ikke du hatt litt schäfer opp igjennom årene? Du vil ikke supplere listen her du også? Har nok det i løpet av 29 år som hundeeier ja, og nei jeg føler ikke å supplere listen. ( Har det inne på min hjemmeside) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Nå ble jeg litt skremt av den korte leve alderen her... skummelt. Også shefer som er en såå utrolig flott rase! Men Marit, det hadde jo vært utrolig int. og startet en slik tråd om de fleste rasene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasi Svarteborgs Winston - 7 år avlivet pga HD Ingodds Laurelle -10,5 år avlivet pga alderdom Wineckes Quando - 11 år avlivet pga alderdom Ulvebo's Faro - 5,5 år, avlivet pga rygg og kne Odin (husker ikke oppdretternavn) - 7 år, avlivet pga hjertefeil. (ikke min hund, men tar han med for det) Sonja, 11 år - avlivet pga aldersom Nico, 5,5 - avlivet pga brokk Abiaga's Joy, 6 år, avlivet pga temperement Arkane's Wasco - 2 år avlivet grunnet hjernesvulst Gildewange's Xantippe - 4 år avlivet grunnet epilepsi og HD. Tanja (husker ikke oppdretternavn)- 12 år ca, avlivet grunnet alderdom Kari (uregistrert) 1,5 år døde momentant etter påkjørsel Pasellos Arita (Karis mamma) 12 år døde brått av indre styrtblødning Jacko (vet ikke oppdretter, bestefars hund) - 12 år ca, avlivet pga. alderdom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Bare la merke til at noen hunder hadde falt ut av listen, så jeg oppdaterer den her: Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasi Svarteborgs Winston - 7 år avlivet pga HD Ingodds Laurelle -10,5 år avlivet pga alderdom Wineckes Quando - 11 år avlivet pga alderdom Ulvebo's Faro - 5,5 år, avlivet pga rygg og kne Odin (husker ikke oppdretternavn) - 7 år, avlivet pga hjertefeil. (ikke min hund, men tar han med for det) Sonja, 11 år - avlivet pga aldersom Nico, 5,5 - avlivet pga brokk Abiaga's Joy, 6 år, avlivet pga temperement Arkane's Wasco - 2 år avlivet grunnet hjernesvulst Gildewange's Xantippe - 4 år avlivet grunnet epilepsi og HD. Tanja (husker ikke oppdretternavn)- 12 år ca, avlivet grunnet alderdom Kari (uregistrert) 1,5 år døde momentant etter påkjørsel Pasellos Arita (Karis mamma) 12 år døde brått av indre styrtblødning Jacko (vet ikke oppdretter, bestefars hund) - 12 år ca, avlivet pga. alderdom Pasco (hunden til ei vennine) 7 år avlivet pga forkalkninger i hele bakparten Perla (hunden til ei venninne) 7 år avlivet pga kreft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 24. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Men Marit, det hadde jo vært utrolig int. og startet en slik tråd om de fleste rasene?? ja, jeg syns det. men litt usikker på åssen det sku gjøres for å ikke få det så utrolig uoversiktlig Men takk til alle som svarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Alle rasene? Da må vi ha eget underforum til det, og det tviler jeg på at er veldig nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasi Svarteborgs Winston - 7 år avlivet pga HD Ingodds Laurelle -10,5 år avlivet pga alderdom Wineckes Quando - 11 år avlivet pga alderdom Ulvebo's Faro - 5,5 år, avlivet pga rygg og kne Odin (husker ikke oppdretternavn) - 7 år, avlivet pga hjertefeil. (ikke min hund, men tar han med for det) Sonja, 11 år - avlivet pga aldersom Nico, 5,5 - avlivet pga brokk Abiaga's Joy, 6 år, avlivet pga temperement Arkane's Wasco - 2 år avlivet grunnet hjernesvulst Gildewange's Xantippe - 4 år avlivet grunnet epilepsi og HD. Tanja (husker ikke oppdretternavn)- 12 år ca, avlivet grunnet alderdom Kari (uregistrert) 1,5 år døde momentant etter påkjørsel Pasellos Arita (Karis mamma) 12 år døde brått av indre styrtblødning Jacko (vet ikke oppdretter, bestefars hund) - 12 år ca, avlivet pga. alderdom Pasco (hunden til ei vennine) 7 år avlivet pga forkalkninger i hele bakparten Perla (hunden til ei venninne) 7 år avlivet pga kreft Totto (Vinnvarg hund) 9 år avlivet pga nyresvikt og infeksjon i blodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jane Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasi Svarteborgs Winston - 7 år avlivet pga HD Ingodds Laurelle -10,5 år avlivet pga alderdom Wineckes Quando - 11 år avlivet pga alderdom Ulvebo's Faro - 5,5 år, avlivet pga rygg og kne Odin (husker ikke oppdretternavn) - 7 år, avlivet pga hjertefeil. (ikke min hund, men tar han med for det) Sonja, 11 år - avlivet pga aldersom Nico, 5,5 - avlivet pga brokk Abiaga's Joy, 6 år, avlivet pga temperement Arkane's Wasco - 2 år avlivet grunnet hjernesvulst Gildewange's Xantippe - 4 år avlivet grunnet epilepsi og HD. Tanja (husker ikke oppdretternavn)- 12 år ca, avlivet grunnet alderdom Kari (uregistrert) 1,5 år døde momentant etter påkjørsel Pasellos Arita (Karis mamma) 12 år døde brått av indre styrtblødning Jacko (vet ikke oppdretter, bestefars hund) - 12 år ca, avlivet pga. alderdom Pasco (hunden til ei vennine) 7 år avlivet pga forkalkninger i hele bakparten Perla (hunden til ei venninne) 7 år avlivet pga kreft Totto (Vinnvarg hund) 9 år avlivet pga nyresvikt og infeksjon i blodet Gildewangens Gerry 10 år avlivet pga alderdom Rocky 7 år avlivet pga beit et menneske Derreck 12 år avlivet pga alderdom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasi Svarteborgs Winston - 7 år avlivet pga HD Ingodds Laurelle -10,5 år avlivet pga alderdom Wineckes Quando - 11 år avlivet pga alderdom Ulvebo's Faro - 5,5 år, avlivet pga rygg og kne Odin (husker ikke oppdretternavn) - 7 år, avlivet pga hjertefeil. (ikke min hund, men tar han med for det) Sonja, 11 år - avlivet pga aldersom Nico, 5,5 - avlivet pga brokk Abiaga's Joy, 6 år, avlivet pga temperement Arkane's Wasco - 2 år avlivet grunnet hjernesvulst Gildewange's Xantippe - 4 år avlivet grunnet epilepsi og HD. Tanja (husker ikke oppdretternavn)- 12 år ca, avlivet grunnet alderdom Kari (uregistrert) 1,5 år døde momentant etter påkjørsel Pasellos Arita (Karis mamma) 12 år døde brått av indre styrtblødning Jacko (vet ikke oppdretter, bestefars hund) - 12 år ca, avlivet pga. alderdom Pasco (hunden til ei vennine) 7 år avlivet pga forkalkninger i hele bakparten Perla (hunden til ei venninne) 7 år avlivet pga kreft Totto (Vinnvarg hund) 9 år avlivet pga nyresvikt og infeksjon i blodet King (hunden til onkel) 10 år avlivet grunnet HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 kjenner at jeg får litt klump i magen av denne tråden..... sitter her med en schæfer på 11,5 år... men han har lovet meg å leve en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasi Svarteborgs Winston - 7 år avlivet pga HD Ingodds Laurelle -10,5 år avlivet pga alderdom Wineckes Quando - 11 år avlivet pga alderdom Ulvebo's Faro - 5,5 år, avlivet pga rygg og kne Odin (husker ikke oppdretternavn) - 7 år, avlivet pga hjertefeil. (ikke min hund, men tar han med for det) Sonja, 11 år - avlivet pga aldersom Nico, 5,5 - avlivet pga brokk Abiaga's Joy, 6 år, avlivet pga temperement Arkane's Wasco - 2 år avlivet grunnet hjernesvulst Gildewange's Xantippe - 4 år avlivet grunnet epilepsi og HD. Tanja (husker ikke oppdretternavn)- 12 år ca, avlivet grunnet alderdom Kari (uregistrert) 1,5 år døde momentant etter påkjørsel Pasellos Arita (Karis mamma) 12 år døde brått av indre styrtblødning Jacko (vet ikke oppdretter, bestefars hund) - 12 år ca, avlivet pga. alderdom Pasco (hunden til ei vennine) 7 år avlivet pga forkalkninger i hele bakparten Perla (hunden til ei venninne) 7 år avlivet pga kreft Totto (Vinnvarg hund) 9 år avlivet pga nyresvikt og infeksjon i blodet King (hunden til onkel) 10 år avlivet grunnet HD Welincha's von Hårek 12 år avlivet pga alderdom Svarteborg's B- Una 12 år avlivet pga alderdom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 24. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2008 Buffy av Zantrass (Buffy) - 6,5 år - avlivet pga langtids sykdom (kortisonbruk) Rex (aner ikke oppdretter navn) - 11 år - avlivet pga alderdom Toya(Husker ikke oppdrnavn.) - 4 år - Avlivet pga. hofteleddsdysplasi Svarteborgs Winston - 7 år avlivet pga HD Ingodds Laurelle -10,5 år avlivet pga alderdom Wineckes Quando - 11 år avlivet pga alderdom Ulvebo's Faro - 5,5 år, avlivet pga rygg og kne Odin (husker ikke oppdretternavn) - 7 år, avlivet pga hjertefeil. (ikke min hund, men tar han med for det) Sonja, 11 år - avlivet pga aldersom Nico, 5,5 - avlivet pga brokk Abiaga's Joy, 6 år, avlivet pga temperement Arkane's Wasco - 2 år avlivet grunnet hjernesvulst Gildewange's Xantippe - 4 år avlivet grunnet epilepsi og HD. Tanja (husker ikke oppdretternavn)- 12 år ca, avlivet grunnet alderdom Kari (uregistrert) 1,5 år døde momentant etter påkjørsel Pasellos Arita (Karis mamma) 12 år døde brått av indre styrtblødning Jacko (vet ikke oppdretter, bestefars hund) - 12 år ca, avlivet pga. alderdom Pasco (hunden til ei vennine) 7 år avlivet pga forkalkninger i hele bakparten Perla (hunden til ei venninne) 7 år avlivet pga kreft Totto (Vinnvarg hund) 9 år avlivet pga nyresvikt og infeksjon i blodet King (hunden til onkel) 10 år avlivet grunnet HD Welincha's von Hårek 12 år avlivet pga alderdom Svarteborg's B- Una 12 år avlivet pga alderdom Abiagas Queeni - Dolly - Avlivet før hun ble 2 år gammel pga allergi, temperament og andre diverse ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar