Kristiin Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Så ikke hvem har ett bilde av .. tråden blir bare galebilder, legg de inn her da vell ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anniken Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Noen av mine gale småttiser Det var noen av mine jeg fant i farten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Jeg fikk streng beskjed om å stå opp! haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 MariaN: Herregud, smiler han MYE eller? Nnnngggggh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Mye nei??? Han smiler HELE TIDEN!! Maria: Utrolig KUL hund du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 hahaha, knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 http://i62.photobucket.com/albums/h93/gali...6okt201lite.jpg (ikke så gal, bare litt dum) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Jeg elsker sånne bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Kan ikke alltid se like lur ut, vel? Slækking i godstolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TordisElise Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 I KILL YOU! Eneste bilde jeg har av Teddy hvor han ser "gal" ut... Han er så fotogen atta... Av og til lurer jeg på om det finnes bein i henne bortsett fra ben i nasen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Noen er sinte etter en liten schæferbomp... og Faro min skjønner ikke helt hvor den krokodillen kom fra Viktig å hvile i pausene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 *klippe bilder* Viktig å hvile i pausene *ler høyt* Stakkars, han har hengt seg opp i bagateller eller noe han! Har vel noen jeg og.. Av verdige belgere *ler høyere* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Haha, elsker denne tråden! Her er litt flere belgere (ispedd ett stikk border terrier troll): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 2ne: Her bør vel "nyse"-bilde av Dronningen publiseres :closedeyes: Litt OT men; Fine Border'n Eliandrea Er den din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Litt OT men; Fine Border'n Eliandrea Er den din? Er nok ikke det, han bor et par hus bortenfor her så det er Luno's faste lekekamerat. Han er et lite sjarmtroll da og helt min type terrier; noe av det blideste jeg har vært borti, men samtidig passe småfrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Er nok ikke det, han bor et par hus bortenfor her så det er Luno's faste lekekamerat. Han er et lite sjarmtroll da og helt min type terrier; noe av det blideste jeg har vært borti, men samtidig passe småfrekk Jeg har hatt to tisper. Herlige hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Haha, for noen bilder... Det er noe spesielt med slike bilder som får meg til å le.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar