Tyfonia Skrevet 20. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2008 Henter valpen i dag Bildespam kommer etter hvert. Blir sikkert litt travelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. November 2008 Rapporter Share Skrevet 20. November 2008 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 20. November 2008 Rapporter Share Skrevet 20. November 2008 Endelig.. Gleder meg til bildespam.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Luckystaff Skrevet 20. November 2008 Rapporter Share Skrevet 20. November 2008 gleder meg også til å se bilder av den lille nydelingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 21. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Han sov ganske greit i natt. Klynket litt før han sovnet og litt i fem-tiden. Ellers sov han ganske greit TUren hjemover, som tok litt over en time, sov han igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Høres bra ut Kos deg den første hele dagen med ham, dette har du ventet på lenge *glede seg veldig til bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 21. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 I dag er det helg, så det blir masse kosing og litt tisse-trening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 23. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2008 Nye bilder av valpen. Bildene er som vanlig av dårlig kvalitet, men håper det går an å se noe Første dag i nytt hjem Trøtt lite knøtt Pusen er så god å sove på Han sover ganske mye, for å si det sånn. Bortsett ifra når han og katten herjer eller når han skal spise. Har har lært seg at selv om det er iskaldt og snø ute, så går det an å tisse der. Når jeg skal ta av ham båndet, setter han seg fint ned. Når båndet er på, tripper han av gårde enten etter meg, på siden av meg eller mellom skoa mine Kunne ikke tenkt eller drømt om en bedre valp enn dette. Måtte tørke et par gledestårer den dagen vi hentet ham og var på vei hjem da han sov i armene mine og klagde ikke ett sekund. Flink liten gutt som i tillegg aldri hadde kjørt bil før! (litt skryting her... ) Edit: Allerede første kvelden for valpen og kattungen og herjet villmann i leiligheten sammen. Skikkelig gutte-lekeslossing demimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 27. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2008 Tyson skulle "kose" med pusen Da sa pusen nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2008 Ser ut som han koser seg da Litt vanskelig å se ham dessverre da, utifra bildene, ser liksom bare noe svart noe... :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 1. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2008 Ja, jeg har et tragisk dårlig kamera :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2008 Du får ønske deg et nytt til jul, du må jo få tatt noen bra bilder mens han er så liten og god :rolleyes2: (Jeg har 6 gb med casperbilder på dataen... litt for mange) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 1. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2008 Å herremann! Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 1. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2008 Så bra at dyra kommer over ens! Jeg lurer så fælt på hvordan akkurat det skal gå, når jeg får hjem min lille Selma. Har jo katt jeg også. Katten min kjenner jo min mors to hunder. Han er livredd den ene, men det går ganske greit med den andre. Dine kom over ens med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 2. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2008 Ja, det gjorde de. Første kvelden lekte de sammen. Tyson er litt voldsom, men skal begynne med å ta ham vekk og trene på ro når han viser tegn til å ase seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 8. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2008 Nye bilder Ligge i hengekøya under pusen sitt klatrestativ Øve på uskyldig- blikket sitt Utslått Ferdig oppladet valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 17. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2008 Bildeoppdrateringer. 11 uker gammel der (tatt i forrige uke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 17. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2008 Søøøøtingsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 17. Desember 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2008 Han vokser så fort at jeg må skynte meg i å ta bilder mens han enda er liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar