Tyfonia Skrevet 12. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2008 Hahaha! Ja jeg er forberedt på å måtte stå opp med bebbisen, ja Var nok mas da vi fikk katten i hus. Veldig selskapssyk og veldig masete. Tror ikke valpen er noe bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. November 2008 Rapporter Share Skrevet 12. November 2008 Ja ser du har maine coon Har inntrykk av at det er en herlig rase, litt hundete på en måte? Og stoor! Kan du ikke lage en tråd til den på katteavdelingen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 12. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2008 Jo kan jeg godt. Kommer i løpet av kvelden Må bare sortere i hukommelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. November 2008 Rapporter Share Skrevet 12. November 2008 Gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 13. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2008 7 dager igjen nå. Oioioi skal si det nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Happyface Skrevet 13. November 2008 Rapporter Share Skrevet 13. November 2008 hehe Ventetiden virker laaang! Men 7dager til holder du ut Det er 16 dager til jeg heter min valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 13. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2008 Hehehe Ja ventetiden gir meg nesten spasmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. November 2008 Rapporter Share Skrevet 13. November 2008 Bare en uke igjen.. har du alt klart da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 13. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2008 Jo... Man tror alltid man har alt klart helt til de kommer i hus og man finner ut hvor mye mer man trenger Så jeg sier at jeg har det meste, så får jeg heller se hva han har lyst på senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. November 2008 Rapporter Share Skrevet 13. November 2008 Det er bare å kjøpe etterhvert da, så lenge man har det viktigste Ååå jeg gleder meg til bildespam jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 13. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. November 2008 To nye bilder Tatt i dag, en uke bør levering: En liten kosegutt Såå stor er han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 14. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2008 6 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. November 2008 Rapporter Share Skrevet 14. November 2008 Skikkelig søt med den hvite haka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 14. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2008 Heheh ja Ser ut som om han har melkeskjegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 15. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. November 2008 5 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 17. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2008 3 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 17. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2008 Fått melding ifra oppdretter De var på en siste vet. skjekk i dag. Alle er friske og hannene har fått testiklene sine. Gode nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Luckystaff Skrevet 17. November 2008 Rapporter Share Skrevet 17. November 2008 så flott! ja, nå er det ikke lenge igjen! tipper tia er lang for dere nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 17. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2008 så flott! ja, nå er det ikke lenge igjen! tipper tia er lang for dere nå... Ja jeg skjønner ikke hva som tar så sinnsykt lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. November 2008 Rapporter Share Skrevet 17. November 2008 Så spennende ! Holder du ut tror du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 18. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2008 Har noen abstinenser som rister i meg og roper valp valp valp valp valp 2 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 19. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2008 Tomorrow is the big day Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Luckystaff Skrevet 19. November 2008 Rapporter Share Skrevet 19. November 2008 kos dere masse med den lille vofsen i morra...misunner dere skikkelig!! masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. November 2008 Rapporter Share Skrevet 19. November 2008 Kan tenke meg det blir vanskelig å sove i natt? Jeg gleeeder meg til valpespam, og høre hvordan det går Blir jo utålmodig selv etter å ha fulgt denne tråden. hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninahz Skrevet 19. November 2008 Rapporter Share Skrevet 19. November 2008 Haha det siste døgnet ja Hehe detta blir nok en forferdelig natt for deg... Når jeg skulle hente hunden min, kjørte vi feil og det ble 2 timer ekstra før jeg kom frem til oppdretteren. FORFERDELIG... Lykke til i morgen... Gleder meg til å se bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar