Emilia Skrevet 28. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2005 Ja, jeg prøvede også at kopiere fra DKKs racestandard, men det kunne jeg heller ikke. Og så undrer jeg mig over at der faktisk står rødbrun fremfor rød som der står i hundenes stamtavler... det er da lige til at forvirre... :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi Skrevet 26. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2005 Mine er: 1.Dvergschnauzer sort og sort/sølv 2. Westie 3. Bearded collie 4. Grand basset griffon vendeen 5. Yorkshire terrier det var litt vanskelig for det er mange andre hunder som er veldig nydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 27. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2005 Må nok korrigere deg litt, det er ingen betegnelse på schäfer som heter rød/sort.... Men du har jo hvit schäfer... I papirene til Laurelle så står det rødbrun/sort!! Og hun var virkelig rød og vakker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 27. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2005 1.Blanings hunder :D/ 2.Boston terrier! Love 3.Boxer Banana 4.Bearded Collie 5.Chihauahua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 27. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2005 Å elsker slike innlegg! Min liste: (den forandrer seg hele tiden... :oops: ) 1.POMERANIAN! Love 2.Keeshound (Elsker den rasen! Flower ) 3.Newfoundlender (stoor teddybjørn!) 4.Mellompuddel (Ingen andre puddel varianter takk! :oops: ) 5.Alaskam Malamute (tror jeg...) Eller kanskje Tibetansk Terrier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nenya Skrevet 27. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2005 Min liste: Pomeranian Chihuahua (korthåret) Puddel (toy og dverg) Grand danois Irsk ulvehund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 28. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2005 Thai Ridgeback Dobermann Shæfer Bullterrier Basenjii (tenk så velsignet stille...hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia_Cavalier Skrevet 29. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2005 1. Bergamasco 2. Collie Korthåret 3. Australian Shepherd 4. Pyreeneisk Gjeterhund m/korthåret hode 5. Welsh Springer Spaniel Og den siste tiden har jeg plutselig blitt interessert i Chihuahua.. Vet ikke hvorfor :oops: Den skulle ihvertfall hett "Loppa":D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 29. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2005 Thai Ridgeback Så en slik en på utstilling engang, de er flotte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 29. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2005 Så en slik en på utstilling engang, de er flotte. De er nyyydelig....-og passer til mitt gemytt,og hadde gått fint med Odin og,for de krever noe det samme... -jeg vil ha en blå hanne...hehe...*drømmer* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria87 Skrevet 29. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2005 Min liste: 1. Tibetansk terrier 2. Chinese Crested 3. Løwchen 4. Amerikansk cocker spaniel 5. Mellom puddel (sort ) Shatina: Flott, putt tibbe på 5. De er helt herlige skapninger 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 29. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2005 Mine 5 favoritter: - Australian shepherd - Tervuren - Border collie - Australsk kelpie - Kongepuddel Jeg må ha en gjeterhund, derfor er det nesten bare gjetere her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla Skrevet 2. April 2005 Rapporter Share Skrevet 2. April 2005 1: Grand danois 2:Bullmastiff 3:Staffordshire bull terrier 4:Engelsk bullterrier 5:Grosser schweiser sennenhund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 2. April 2005 Rapporter Share Skrevet 2. April 2005 old english sheepdog amstaff bullterrier bullmastiff husky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde Skrevet 3. April 2005 Rapporter Share Skrevet 3. April 2005 De er nyyydelig....-og passer til mitt gemytt,og hadde gått fint med Odin og,for de krever noe det samme... -jeg vil ha en blå hanne...hehe...*drømmer* Hvordan er Thai Ridgeback i forhold til Rhodesian? Jeg har forelsket meg i naboens Rhodesian Ridgeback, det blir en av mine 5 favoritter, tror jeg. Så kommer Leonberger, Rottweiler, Staffordshire Bullterrier og Alaska Husky/BC blanding (Min Fant ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde Skrevet 3. April 2005 Rapporter Share Skrevet 3. April 2005 Alaskan husky var i begynnelsen bare balndet med alaksan malamute og siberian husky der av navnet alaskan husky, men etterhvert så har folk begynt å kludre med rasen så nå kan de også ha f.eks vorster og andre sorter fuglehunder i seg for å få litt beder løps hunder (derfor får noen av dem henge ører). i usa er alaskan husky egen rase(tror faktisk de har en egen klubb for rasen der), men her i landet er de ikke godkjent som rase, så da blir de altså regnet som blandingshunder. akkurat som med Grønnsky blanding av Siberian Husky og Grønnlandshund. de er kjempefine men ikke til å annbefale til folk som ikke har vært borti de polare rasene fra før av. Min Fant er en blanding av BC og A Husky, det er visst ikke vanlig, men de ville ha hodet til BC. Det har han forsåvidt, men han fikk ikke den pelsen han trengte. (Og ikke blå øyne, det var visst feil det og. Snobberi snobbera) Derfor er han hos meg. Kan jeg bare si at jeg har en "mislykket" Alaska Husky hos meg da...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 3. April 2005 Rapporter Share Skrevet 3. April 2005 åja.. jeg glemte jo collie og picard også... æsj,da blir det fler enn 5. Neidu, jeg har gitt opp og finne meg bare 5 favorittraser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 3. April 2005 Rapporter Share Skrevet 3. April 2005 Hvordan er Thai Ridgeback i forhold til Rhodesian? Her er en oppdretter som har både Rhodesian Rigeback og Thai Ridgeback: Hvordan er Thai Ridgeback i forhold til Rhodesian? Jeg vet faktisk ingenting om Thai`en :oops: Må kanskje ta en bedre titt på siden selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 3. April 2005 Rapporter Share Skrevet 3. April 2005 Vel får sette opp en liste her òg; * Aussie * Kooiker * B/C * Toller * AH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde Skrevet 3. April 2005 Rapporter Share Skrevet 3. April 2005 Her er en oppdretter som har både Rhodesian Rigeback og Thai Ridgeback: Hvordan er Thai Ridgeback i forhold til Rhodesian? Jeg vet faktisk ingenting om Thai`en :oops: Må kanskje ta en bedre titt på siden selv He, he. Funka ikke helt med den linken din, men var det Kennel Kamba Anatulinda du mente? Fant på Google, virkelig flotte!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 3. April 2005 Rapporter Share Skrevet 3. April 2005 Ooppss :oops: Var vist litt rask på knappene, og leste ikke innlegget før nå... Bra du fant ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 3. April 2005 Rapporter Share Skrevet 3. April 2005 Basenjii (tenk så velsignet stille...hehe) Heheheh der tok du mektig feil.... Heheheh bestemoren min er oppdretter av denne rasen og de kan gi lyd fra seg ja... Tro meg!!! Greit nok de kan ikke bjeffe, men jodle, ule og PIPE... det kan de! Hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 4. April 2005 Rapporter Share Skrevet 4. April 2005 Min liste: 1. Tibetansk terrier 2. Chinese Crested 3. Løwchen 4. Amerikansk cocker spaniel 5. Mellom puddel (sort ) Shatina: Flott, putt tibbe på 5. De er helt herlige skapninger 8) Ja det er noe med dem som gjør at de virker utrolig interesante Kunne godt ha stiftet litt mer bekjentskap til den rasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 5. April 2005 Rapporter Share Skrevet 5. April 2005 Min liste : 1. Chow chow 2. Bull terrier 3. Engelsk bulldog 4. Rottweiler 5. Shar pei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lill Skrevet 7. April 2005 Rapporter Share Skrevet 7. April 2005 Min liste: 1.- Collie 2.- Borzoi 3.- S.Husky 4.-A. Malamute 5.- hmmm Golden Retriever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar