swimzy Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Åhhh såå søt...gratulere såå masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 9. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Takk alle! Som en bonus kommer en liten videosnutt av gutten: Hera er ikke sååå happy.. Litt sånn: æsj gå bort, ikke vær borti meg, ikke ta lekene mine, slutt å bråk. hehe Men det kommer seg nok etterhvert når hun blir kjent med han. Forhåpentligvis blir hun bossen tilslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Så nuddeli! Hvordan går han sammen med Hera? edit: det var visst allerede kommet svar på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 aaawwww... så skjønn da Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Ååh! Så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Utrolig flott Han har vokst mye synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 Så utrolig søtt uttrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2009 Oi, han har blitt stor jo! Kjempesøt Er det ikke moro med aktiv valp i hus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Identity Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2009 Han har blitt kjempe flott Gratulerer så masse med hann LYkke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2009 Åh himmel, det var et sjønt lite kidnappingsobjekt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2009 Nydelig gutt Skal bli spennende å følge med på utviklingen hans videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2009 takk allesammen! Syns han er så liten jeg hihi. Tråkker på han nesten hele tiden jo Valper er gøy, men det er lenge siden sist, så føler meg litt nybegynner igjen. og må jo inrømme at de voksne hundene er mer behagelige. Men får kose meg så lenge det varer! valpetiden går så fort! Han har allerede møtt en 9 uker gammel hollandsk gjeterhund, og en 10 mnd finsk lapphund, og det gikk kjempebra begge gangene. Han var frampå og leken. Nå er genseren på plass også, så nå kan vi være mer ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2009 Utrolig pen farge på han takk allesammen! Syns han er så liten jeg hihi. Tråkker på han nesten hele tiden jo Valper er gøy, men det er lenge siden sist, så føler meg litt nybegynner igjen. og må jo inrømme at de voksne hundene er mer behagelige. Men får kose meg så lenge det varer! valpetiden går så fort! Han har allerede møtt en 9 uker gammel hollandsk gjeterhund, og en 10 mnd finsk lapphund, og det gikk kjempebra begge gangene. Han var frampå og leken. Nå er genseren på plass også, så nå kan vi være mer ute. Hvilken? Langhår, korthår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2009 Labbis: En i klubben som er sånn IPO fan, har fått seg en korthåret liten tispe. Vet ikke helt hvilken kennel den kommer fra, men skal høre med han. Blir sikkert å treffe de mer, er ikke så mange valper på samme alder i strøket så det passer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2009 Labbis: En i klubben som er sånn IPO fan, har fått seg en korthåret liten tispe. Vet ikke helt hvilken kennel den kommer fra, men skal høre med han. Blir sikkert å treffe de mer, er ikke så mange valper på samme alder i strøket så det passer bra. Eieren heter ikke tilfeldigvis Svein? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar