Gå til innhold
Hundesonen.no

Heisann alle doggisvenner


abroz

Recommended Posts

Så spennende med et allround hundeforum! Kan bli litt mye enspora puddelpreik også, hehe. Ja jeg er da en stolt eier av noen nydelige storpudler, og har et nyferskt oppdrett, kennel Abroz. Bor på Haugalandet i Karmøy kommune, og hjemme har jeg to hanner, Zorba og Amadeus, og ei tispe, Leila. Håpet er nå at jeg skal få oppleve å bli "bestemor" i desember for mitt aller første kull! Herregud som jeg gleder meg!

Jeg jobber innen helsevesenet og er 41 år. Har en sønn på snart 20, og en kjæreste :rolleyes: Men det er bare meg som er angrepet av total hundegalskap, hehe. Hatt viruset så lenge jeg kan huske... Er utdannet instruktør i nkk, og holder valpekurs etc innimellom. Driver litt med lydighet, men har vært litt lite av det i det siste. Har tenkt å hive meg på sporsøk etterhvert nå. Reiser også endel på utstillinger.

Er generellt opptatt av dyr, og hunder spesielt nå da( man må jo kanalisere galskapen....) og ser stort sett noe fasinerende i alle slags raser. Er oppvokst med settere( jakthunder). Gleder meg til å bli kjent med dere alle!

Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...