blinki Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 då har jeg vert på intro kurs i agility med min eldste tispe, dette var utrolig gøy!! jeg har aldri trent agility, men det gikk over all forventning må bare legge ut noen bilder av god jenta mi som var så flink hun satser litt tidei så var det pølsen så var det vippen så var det bommen og ikke minst mønet dette er noe som gidde mer smak , så dette kommer vi til å forsette med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 så flink hun er! Dobbis er så fine! *sitter å drømmer om å ha en dobbis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 Så morsomt ut ja..! Misunnelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinki Skrevet 11. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 tusen takk det var kjempe kjekt vi gleder oss allerede til neste trenings økt ja dobbiser er helt herlige er en kjempe trivelig gjeng som driver med dette. er kjekt å komme inn i et så triveli og posetivt miljø gleder oss til å se hvordan dette kommer til å gå etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-k-berr Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 Du blir garantert hekta! Har holdt på ikke veldig lenge men en stund, men kommer aldri til å slutte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar