ingervildesaua Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 I går merket jeg en ekkel "tåke" rundt trerota mi i akvariumet. Det er bare på øvre siden av trerota, ikke under. Den er på en måte litt tykk og den beveger seg litt, men ikke fra rota. Dette har jeg aldri vært borti, men det ser ikke ut til å skade fiskene. Noen som har en idé om hva dette kan være? Og noen tips om dette er farlig, eller om jeg bør ta ut rota. . Håper på gode svar og råd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ritus Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 hei det er ikke farlig men jeg pleier å tørke det bort med tørkepapir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 11. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 hei det er ikke farlig men jeg pleier å tørke det bort med tørkepapir. Så jeg bør ta opp rota innimellom og skylle det bort. Kan dette ha med at den ikke ble kokt lenge? Jeg hadde den i vannet ca 15 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ritus Skrevet 11. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2008 noen røtter blir bare sånn når dem blir puttet i karet , så jeg tar bare å tørker av dem. Jeg har aldri kokt røttene mine men du må huske på at røttene kan senke ph. Men jeg pleier og legge dem i vann i en balje ca en uke pga at røttene kan farge vannet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 12. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 Hun på dyrebutikken sa at jeg burde legge dem i varmt vann. Da ble vannet helt brunt. Den har iallfall ikke farget vannet enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar