Gå til innhold
Hundesonen.no

Mannen forsvinner.....?

Carma

Recommended Posts

Mannen er i alvorlig fare for å dø ut. Det kan genetikerne se etter at hele det menneskelige genom nå er blitt kartlagt. Resultatene for det mannlige y-kromosomet er nemlig nedslående. Kromosomet er en genetisk avfallsplass full av ubrukelige og degenererte gener, og kromosomet blir mindre og mindre. Siden det oppsto for cirka 300 millioner år siden, har det krympet til en tredel av sin opprinnelige størrelse og har mistet 97 prosent av alle genene.

hahaha - Selv en mannehater som meg kunne ikke formulert meg slemmere, liksom! Kromosomet er en genetisk avfallsplass full av ubrukelige og degenerte gener, faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da enda godt det er en stund til fortsatt, jeg synes menn er ganske greie å ha iblant(til å kjøre meg rundt, gå tur med bikkja når jeg ikke er i form, ta de tunge løftene for meg, varte meg opp, lette å diskutere trill rundt, osv.)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da enda godt det er en stund til fortsatt, jeg synes menn er ganske greie å ha iblant(til å kjøre meg rundt, gå tur med bikkja når jeg ikke er i form, ta de tunge løftene for meg, varte meg opp, lette å diskutere trill rundt, osv.)

Jeg kan faktisk tenke meg enda en ting jeg

*plystre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Æh, det kommer jo trailerlesba di til å ta seg av :P

*plystre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*plystre*

Ja, klart, men sånt nevner vi ikke her, da vet du! Er barn tilstede. Iblant. :P:)

Æh, det kommer jo trailerlesba di til å ta seg av ;)

:D

Haha, jammen jeg er litt trailerlesbe selv, utenom selve lesbiskheten, så jeg kan ikke finne meg en trailerlesbe. ;) Jeg vil være den ene kule i forholdet med kortkort hår og pannelugg og kjøre traktor og ordne og styre og bære tunge ting og sånn, og få ROS for det. :P :P Derfor må jeg ha en mann som synes det er ok å slippe, men som gjør det for meg når jeg ikke gidder. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har vel en liten følelse av at ett og annet har forandret seg litt innen vi fullstendig mister alle menn da! :) Men synes egentlig at det er veldig artig at det ene genet som gjør menn til menn har kryyyyympet veldig!! Mihihihihi.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har vel en liten følelse av at ett og annet har forandret seg litt innen vi fullstendig mister alle menn da! :) Men synes egentlig at det er veldig artig at det ene genet som gjør menn til menn har kryyyyympet veldig! Mihihihihi.... :D

Samme her, det gjorde virkelig dagen for min del. Passet på å lese det høyt for mannen her flere ganger og godtet meg like mye hver gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er, at det er sikkert en eller annen glup forsker(enten mann, eller nymfoman), som kommer til å finne ut en måte å ivareta det mannlige genet på..

Men kanskje dette er grunnen til at menn med XYY kromosomer(eller hvordan det nå var) er mer voldelige enn andre? For det er jo påvist at menn med et ekstra sånn Ykromosom(tror jeg det var) er mer voldelige av natur. Og da er det jo dobbelt så mye ubrukelige og degenererte gener? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jammen jeg er litt trailerlesbe selv, utenom selve lesbiskheten, så jeg kan ikke finne meg en trailerlesbe. :P Jeg vil være den ene kule i forholdet med kortkort hår og pannelugg og kjøre traktor og ordne og styre og bære tunge ting og sånn, og få ROS for det. :D;) Derfor må jeg ha en mann som synes det er ok å slippe, men som gjør det for meg når jeg ikke gidder. ;)

Æh, jeg ser ikke problemet, du er jo mannen i foholdet allerede :):P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, jeg ser ikke problemet, du er jo mannen i foholdet allerede :):D:)

Jammen, problemet er jo, at jeg vil bare gjøre de tingene når jeg VIL. :P Ikke fordi jeg MÅ. Da er det jo kjedelig. Derfor må jeg ha en mann som gjør det når jeg ikke gidder.

Jammen det stemmer sikkert! Voldelige menn er minst dobbelt så ubrukelige som andre menn!

Det skal være sikkert og visst! <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det sies i artikkelen at mannen vil forsvinne om 100 000 000 år. Med tanke på at det moderne mennesket bare regnes å være ca 200 000 år gammelt, lurer jeg nå på om ikke mennesket som art er ganske forandret innen den tid uansett - også det som i dag kalles kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det sies i artikkelen at mannen vil forsvinne om 100 000 000 år. Med tanke på at det moderne mennesket bare regnes å være ca 200 000 år gammelt, lurer jeg nå på om ikke mennesket som art er ganske forandret innen den tid uansett - også det som i dag kalles kvinner?

Typisk assa... Nå som vi hadde det så artig her, så måtte det komme en mann å ødelegge... :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rødmer* Delte meninger der, altså... I og for seg er det jo et morsomt tankeeksperiment å forsøke å forestille seg hvor evolusjonen kommer til å bringe mennesket som art - bare synd ingen av oss får fasiten :-(

Syns det er helt greit jeg, hvem vil vel leve så lenge, liksom? Og det morsomme er fortsatt at menn er genetisk avfallsplass full av ubrukelige og degenererte gener :punk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rødmer* Delte meninger der, altså... I og for seg er det jo et morsomt tankeeksperiment å forsøke å forestille seg hvor evolusjonen kommer til å bringe mennesket som art - bare synd ingen av oss får fasiten :-(

Nå er du jo bare søt joo... Men vedr. fasit.. gudene vet hva som skjer så lenge vi lever, kan godt være at dette med kryoteknikk blir ferdig forsket.. og vi blir vekket opp til livet om hundredeogfjørti år... HVIS man da har lyst til det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt greit jeg, hvem vil vel leve så lenge, liksom? Og det morsomme er fortsatt at menn er genetisk avfallsplass full av ubrukelige og degenererte gener :punk:

Det byr vi på! Vi har alle våre gleder - en av mine er å kunne stå å tisse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...