Heidi Skrevet 14. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2005 Er dette bare rygter tror dere? Syns det virker litt rart for en pittbul er vel ikke en løve eller en tiger som man skulle tro det var hvis dette stemte! :? http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=276581 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 14. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2005 GARANTERT en skrønehistorie. Men det er sånt piss som selger aviser, og hva er vel bedre enn å sverte ryktet til Pitbullen enda mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 14. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2005 Jeg tror ikke at alle disse "historiene" er historier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 14. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2005 så han kunne købe sprut, Hahaha... Sprut er kanskje sprit det ell? Dæsken jeg er go i dansk ass. Neida.. Men av det jeg skjønnte hvertfall, så tror jeg ikke detta er sant. Kom forresten til å tenke på team anthonsen og kartofler (eller hvordan det skrives) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 14. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2005 Må bare si med en gang at dette ikke er vondt ment allså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 14. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2005 Ja sprut er sprit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 15. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2005 tihi, morsomt språk ! "det er meget kuku i computer" HAHA måtte bare slenge meg på den team anthonsen spøken hehe MOJJO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 15. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2005 ikke kuku, men *** *** *** i computer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 15. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2005 Hahaha! Det er råbra ass Må få se å få kjøpt meg dvd'ene snart... Synd jeg ikke har penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 15. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2005 Fikk den spektrums opptredenen deres på dvd til jul, lættis når de viser forskjellige "tisse typer" HAHA ! Sett den ? Hvis ikke løp og kjøp ! (selv om det er litt ekkelt og da...hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 15. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2005 Hakke sett den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 15. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2005 "ballongen" gjorde så jeg datt av stolen... Heia Eia&Johansen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar