CANDYoo Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2008 Hei, er ny her og skal gi dere en liten presentasjon Har drevet og surret litt rundt her uten å bli medlem, men siden jeg nå kanskje tenker på å få meg hund, måtte jeg jo nesten bli medlem Jeg har bare drevet med kaniner før, så det skal bli spennende å se hvordan det går med hund (Visst det blir). Hadde egentlig alltid lyst på hund, men ville helst ikke ha hund og kaniner, så nå når min siste kanin gikk bort så jeg sjangsen Men det er også kanskje det bare blir en ny kanin siden jeg ikke helt vet om jeg er helt klar for hund.. Men uansett.. Ja, her er jeg ;P OT, men: Oops.. Ble litt sent jeg postet dette.. Av en eller annen grunn frister det aldri på dagen å sitte på PC'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 Velkommen hit til doggis.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CANDYoo Skrevet 6. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2008 Velkommen hit! Håper du trives! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 7. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2008 Velkommen hit,håper at du vil trives her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar