Gå til innhold
Hundesonen.no

Viktig informasjon FØR du oppretter ny tråd


Espen
 Share

Recommended Posts

Hei!

Før dere poster en ny tråd, bør dere sette dere inn i retningslinjene for forumet. På den måten blir det mindre arbeid både for dere og for moderatorene som eventuellt må inn å endre/slette informasjon, for så å ta dette på PM med hver enkelt.

Overskrifter:

Her kan du fortelle om din hund, og eksempel på en god overkrift er: "Border Collie - Max", "Old English Sheepdog - Caira", " Labrador Retriever – Tango" osv..

I stedet for å lage ny tråd for hver gang du vil fortelle noe nytt om din hund, så lager du heller en ny post i den eksisterende tråden som omhandler din hund.

Dette er for at det skal bli lettere for brukere som ønsker å følge med på poster vedr. enkelte hunder, da kan man bare sjekke den ene tråden i stedet for å gå gjennom mange. Det vil også spare plass, og vi får et ryddigere forum.

§2.3

Bilder over 550x400px / 400x550px og 80KB skal IKKE lastes opp i forumet. Trenger du et sted å laste opp bildene dine, kan du f.eks. benytte deg av:

- Hundesonen.no's galleri

- Imageshack

- Photobucket

- Imgspot

- Putfile

Du kan så legge en lenke eller thumbnail i tråden til de bildene du ønsker å vise frem. Maks størrelse på bilder linket fra andre nettsider er 800x600px.

Takk for at du tok deg tid til å lese dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...