mixmaster Skrevet 28. September 2008 Rapporter Skrevet 28. September 2008 Jeg har tenkt og kjøpe et akvarium hos naboene mine. Den er 130 l, 5 år gammelt, og har ingen skader. Jeg regner med at alt utstyret deres skal være med. Hvilken pris synes dere det burde være på den?
ritus Skrevet 28. September 2008 Rapporter Skrevet 28. September 2008 det første jeg ville ha sjekket var vilken merke akvarie er , åssen pumpe følger med som merke, antall liter vann den kan rense. er det bare kar eller er det med møbel, Åssen varmekolbe. Når du kan svar på det kan jeg kanskje hjelpe deg med pris.
mixmaster Skrevet 29. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2008 Hmm, pumpa deres er ødelagt, så prisen blir nok litt mindre på grunn av det. Den selges ikke med møbel sammen med den. Merke vet jeg ikke. kanskje jeg sjekker senere.
Marianne Skrevet 29. September 2008 Rapporter Skrevet 29. September 2008 Du kan jo ta deg en tur på akvaforum og nettakvariet og se litt på priser for brukte akvarier der, så får du en liten ide
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar