Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultat Indre østfold hk


Guest Jonna

Recommended Posts

Da har jeg startet kl.1 for 3 og siste gang :icon_confused:

Og det gikk veldig bra, ikke noen store bommer denne gangen :ahappy:

183 poeng og andre plass ble det.

Tannvisning: 9

Fellesdekk: 10

Lineføring: 9

Fvf: 9

Dekk: 10

Innkalling: 7 (Talli tok en stå midt på hun :rolleyes: )

Stå u.marsj: 9

Hinder: 9.5

Helhet: 10

2008_0918desember20070074.jpg

Siri var der også, men det kan hun fortelle mer om selv... (men jeg kan sladre med ett lite bilde)

2008_0918desember20070214.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups - jeg gikk visst glipp av denne :icon_confused:.

Jepps - unge Willy gikk hen og ble BIS-valp i debuten, han, flinkeste lille voffsen :ahappy:. Han var bare så flink i ringen - ikke noe tull der i gården nei ikke ! Så får vi bare håpe han fortsetter sånn videre også ;)

Talli og Jeanette var superflinke og gikk knallbra ! Det var en fryd å se en sånn samstemt ekvipasje - ikke minst imponerende at de greide å konsentrere seg selv om noen drev utenfor ringen med pipedyr for å varme opp til sitt ag-løp ! MEEEEN - jeg er jo ikke overrasket - Jeanett er jo ikke utnevnt til vår bruks/lp-guru for ingenting liksom ;)

Grattis til Vilde & Aysha også som gjorde det bra i AG ! Skulle gjerne sett dere gå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro :icon_confused: Grattis Siri og Jeanette :ahappy: Jeg, Blondie, kjæresten og barna var bare en kjapp tur innom og tittet (jeg trener jo for klubben ;) ) men ungene ble så utålmodige at vi dro ganske kjapt.. Blondie bikket 9 mnd den 11 september, så hun var akkurat for gammel til å være med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro :icon_confused: Grattis Siri og Jeanette :ahappy: Jeg, Blondie, kjæresten og barna var bare en kjapp tur innom og tittet (jeg trener jo for klubben ;) ) men ungene ble så utålmodige at vi dro ganske kjapt.. Blondie bikket 9 mnd den 11 september, så hun var akkurat for gammel til å være med ;)

Du, nå har du mast lenge om at dyret er for ungt til junior, nå kan hun da ikke være for gammel også?

Død over pipedyr ringside - uansett hvilken ring!

Jeg måtte si fra til ei sist helg som brukte klikker inni ringen, og spurte om hun hadde tenkt på at det kanskje var flere hunder som ble klikkertrent til hverdags i ringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var og på valpeshow denne her helga, bare på sørum da, men det var ingen tråd om den, så jeg kupper den her litt jeg hihi..

Grattis til alle som gjorde det bra her :icon_confused:

Lille Willy er superfin :ahappy:

Syntes min tass gjorde det bra også, slo til med BIR og BIG 3 han ;)

ligger fiiint skrytebilde av han her : http://www.solreven.com/

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, nå har du mast lenge om at dyret er for ungt til junior, nå kan hun da ikke være for gammel også?

Død over pipedyr ringside - uansett hvilken ring!

Jeg måtte si fra til ei sist helg som brukte klikker inni ringen, og spurte om hun hadde tenkt på at det kanskje var flere hunder som ble klikkertrent til hverdags i ringen...

Enig! Jeg bruker selv både klikker og pipeball på jentene mine også. Men jeg varrierer alltid belønningen både på trening og på konkurranse. Jeg tar aldri med meg pipeball eller klikker på stevne!

Og om det eneste hunden tar er pipeball så bør man vise respekt nok til å holde seg litt mer enn 1 m fra ringen liksom <_<

Fant forresten ett bilde til av Willy

2008_0919desember20070113.jpg

Grattis Toya med 3 BIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...