Benedicte Skrevet 19. September 2008 Rapporter Skrevet 19. September 2008 Siden er nylig totalendret og jeg har fått blogg-motivasjonen tilbake (har tendenser til å miste den litt)! Den handler om livet til min labradortispe, aussietispe og vorstehhannhund (som jeg kun er deleier i - men han må være med han også). Tispene trenes aktivt med lydighet og litt bruks og utstilling, kanskje IPO om litt også? Hjemme i Bergen er vorsteh-herremann en veldig aktiv jakthund og en praktfull juniorverdensvinner;) Ta en titt http://labbis.wordpress.com
shatique Skrevet 20. September 2008 Rapporter Skrevet 20. September 2008 Så fin side du har her,hundene dine er jo bare helt nydelige.
Gullen Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2008 Hei! Har vært innom hjemmesiden din og lest litt og sett på bilder av de nydelige hundene dine. Cita og Tia er på hver sin måte noen sjarmerende vesen..det var alltid en glede å passe dem. Jeg tror Albin hadde satt stor pris på å treffe Cita igjen...ho var jo kjæresten hans, vettu.. ...men hvordan i all verden er det du ser ut på håret da, Benedicte..???
Benedicte Skrevet 15. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2008 Albin MÅ treffe Cita igjen! Cita har enda ikke møtt noen "nye" her i Oslo..... Hun bor sammen med en tollerhannhund som er veldig begeistret for henne, men Cita er trofast med Albin. Håret er.. ehm.. nesten borte
tm100001 Skrevet 8. Februar 2009 Rapporter Skrevet 8. Februar 2009 Rart... Når jeg trykker på signaturen din, kommer adressen www.labbis.moo.no. Den fungerer ikke i verken firefox eller IE hos meg.., men når jeg trykket på linken i første innlegg med wordpress gikk det helt fint. Er det samme side eller?
Benedicte Skrevet 8. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2009 Hm, jeg så det. Er ikke samme side, nei. Den øverste er bloggen min. Kan ikke få fikset det nå heller siden opplastningsprogrammet ligger på en data i Bergen.
Ingvild Skrevet 8. Februar 2009 Rapporter Skrevet 8. Februar 2009 Hm, jeg så det. Er ikke samme side, nei. Den øverste er bloggen min. Kan ikke få fikset det nå heller siden opplastningsprogrammet ligger på en data i Bergen. Det ser ut til at det er litt problemer med .moo-sider for tiden. Jeg kommer i alle fall ikke inn på noen .moo-adresser...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar