Gå til innhold
Hundesonen.no

Cita, Tia og Memphis


Benedicte

Recommended Posts

Siden er nylig totalendret og jeg har fått blogg-motivasjonen tilbake (har tendenser til å miste den litt)!

Den handler om livet til min labradortispe, aussietispe og vorstehhannhund (som jeg kun er deleier i - men han må være med han også). Tispene trenes aktivt med lydighet og litt bruks og utstilling, kanskje IPO om litt også? Hjemme i Bergen er vorsteh-herremann en veldig aktiv jakthund og en praktfull juniorverdensvinner;) Ta en titt :blink:

http://labbis.wordpress.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei!

Har vært innom hjemmesiden din og lest litt og sett på bilder av de nydelige hundene dine. :P

Cita og Tia er på hver sin måte noen sjarmerende vesen..det var alltid en glede å passe dem. :D

Jeg tror Albin hadde satt stor pris på å treffe Cita igjen...ho var jo kjæresten hans, vettu.. :P

...men hvordan i all verden er det du ser ut på håret da, Benedicte..??? :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Hm, jeg så det. Er ikke samme side, nei. Den øverste er bloggen min. Kan ikke få fikset det nå heller siden opplastningsprogrammet ligger på en data i Bergen.

Det ser ut til at det er litt problemer med .moo-sider for tiden. Jeg kommer i alle fall ikke inn på noen .moo-adresser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...