Gå til innhold
Hundesonen.no

Schäferhunden Rewyrs Atheo


Yakine

Recommended Posts

Kjære Stinemor!

Om eg hadde budd nær deg no så hadde vi skulla tørka tårer i lag.

Kan ikkje ta vekk sorgen og smerten din, men du veit eg er her...

Masse klemma og tanka på vei til dokke.

Sølvi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Takk alle sammen...

Og Sølvi, jeg vet du er der - og det var nettopp derfor du var den første jeg ringte til... Jeg måtte bare prate med noen, og du har støttet meg og vært der igjennom alt med gutten. Tusen takk for det!

Det er så forferdelig tomt uten han, ingen som maser på meg, og ingen som kommer og nusser meg bare for å si at han er der for meg... ;) Alt virker så meningsløst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen...

Og Sølvi, jeg vet du er der - og det var nettopp derfor du var den første jeg ringte til... Jeg måtte bare prate med noen, og du har støttet meg og vært der igjennom alt med gutten. Tusen takk for det!

Det er så forferdelig tomt uten han, ingen som maser på meg, og ingen som kommer og nusser meg bare for å si at han er der for meg... :lol: Alt virker så meningsløst..

Er jo derfor jeg er her Stinemor.... Skulle bare ønske jeg kunne funnet opp en trylleformel så ingen måtte oppleve dette. (vet nøyaktig hvor vondt det er)

Men gråt dine tårer, det letter både sorgen og smerten etterhvert. Så tar du frem alle dei koselige stundene dere fikk i lag og lev videre på dei. Glad i deg vennen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo derfor jeg er her Stinemor.... Skulle bare ønske jeg kunne funnet opp en trylleformel så ingen måtte oppleve dette. (vet nøyaktig hvor vondt det er)

Men gråt dine tårer, det letter både sorgen og smerten etterhvert. Så tar du frem alle dei koselige stundene dere fikk i lag og lev videre på dei. Glad i deg vennen min!

Det er forferdelig vondt...

Rart, det var jo "bare" en hund liksom... Men han var ikke "bare" en hund, han var gutten min... :lol:

Glad i deg også, Sølvi! Takk for at du er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forferdelig vondt...

Rart, det var jo "bare" en hund liksom... Men han var ikke "bare" en hund, han var gutten min... :lol:

Glad i deg også, Sølvi! Takk for at du er der!

Er bare en "myte" det Stine, din egen hund er ikke "bare" en hund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...