Gå til innhold
Hundesonen.no

Schäferhunden Rewyrs Atheo


Yakine

Recommended Posts

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar
så fin liten familie du har:) kjempe fine bilder! nydelig hund! søtt barn og fin mann ;) er det travelt med hund og barn samtidig?

Takktakk! :icon_redface:

Ja, det er jo ganske travelt da, men det går fint! :lol: Vi er flinke til å bytte på oppgavene med både Atheo og Sofie så! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille tassen! :)

IMG_4144.jpg

Schipperken Dalton! :)

IMG_4149.jpg

Atheo må ha skjerm på seg. Gikk litt hardt for seg når han leka med ei tispa til et vennepar av oss! :tongue:

IMG_4153.jpg

"Kan ikke stoppe, sorry modern. Har det travelt!" :tongue:

IMG_4162.jpg

Evig optimist! :rolleyes:

IMG_4168.jpg

Fine gutten vår! :)

IMG_4170.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Guest Christine

Herreguud, stor og nydelig! :whistle:

Er jo over et år siden jeg så han sist, og da var han mye mindre... (Samme med lille Sofie. Hu har blitt stor!)

Flere bilder? :twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vokst begge to ja gitt! :whistle:

Atheo har endelig fått litt kjøtt på beina! Han har begynt å spise faktisk! Nå er vi på Orkanger titt og ofte og kjøper v&h! :twitch: Kjempemessig! ;)

Flere bilder? Tja! :P Kan ta noen ute, jeg liker ikke helt innebilder! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
De har vokst begge to ja gitt! :twitch:

Atheo har endelig fått litt kjøtt på beina! Han har begynt å spise faktisk! Nå er vi på Orkanger titt og ofte og kjøper v&h! ;) Kjempemessig! ;)

Flere bilder? Tja! :P Kan ta noen ute, jeg liker ikke helt innebilder! :P

Jaa, flere bilder! :P

Nå forventer jeg nesten å se dere på en utstilling igjen snart.... Bare sånn by the way :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, flere bilder! :twitch:

Nå forventer jeg nesten å se dere på en utstilling igjen snart.... Bare sånn by the way :whistle:

Det hadde vært morsomt det da, men vi stiller ikke selv vettu... Så vi er avhengige av oppdretterne... Vi får se! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Ja, idag har vi øvd på oppstilling. :wub:

Det er lenge siden vi har øvd, så bær med oss! hehe...

IMG_6749.jpg

IMG_6743.jpg

(Her står han feil med framføttene, men han er så fin at det gjør ikke no! ;) )

IMG_6763.jpg

Fine gutten vår! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaw, heldig er du, som ikke sliter så innmari med å få oppstillingsbilder av dyret! :)

Haha, sliter ikke nei ;) Særlig! hehe... De der er noen av de beste, for å si det sånn! :P

for en nydelig hund...

Takk, er helt enig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, sliter ikke nei :) Særlig! hehe... De der er noen av de beste, for å si det sånn! :)

Døh, schäferdyret mitt legger seg ned og demper ho, når jeg tar på ho utstillingsbåndet. Ho skjønner ikke en dritt av hva jeg vil at ho skal gjøre. ;) Så det er bare masse trening som trengs, og enda mer positiv forsterking! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh, schäferdyret mitt legger seg ned og demper ho, når jeg tar på ho utstillingsbåndet. Ho skjønner ikke en dritt av hva jeg vil at ho skal gjøre. :) Så det er bare masse trening som trengs, og enda mer positiv forsterking! ^^

Hehe, han her blir lurt av at vi har kong klar til han! ;) Hadde vi ikke hatt det, hadde han slettes ikke gidda å stått iro sånn bare for ikkeno! :rolleyes::P

Utrolig Flott schæfer:)

Nydelig var han !

Takk, er helt enig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje jeg må prøve kongen jeg og, kjøpte jo en til Joy for ikke så lenge siden.. :D Må bare finne ut åssen det funker *hint hint* :P

Hehe :D

Vi leker med han, sånn at han er oppfyra først, så kaster vi kongen et lite stykke bort, og stiller han opp. Han får beskjed om å bli, og når han har vært flink gutt, så "værsegod!". Så løper han og er sååå stolt over at han har fått kongen sin, og så leker vi litt til, og samme greia om igjen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D

Vi leker med han, sånn at han er oppfyra først, så kaster vi kongen et lite stykke bort, og stiller han opp. Han får beskjed om å bli, og når han har vært flink gutt, så "værsegod!". Så løper han og er sååå stolt over at han har fått kongen sin, og så leker vi litt til, og samme greia om igjen. :lol:

Ååå, men da skal jeg prøve det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Nå er det jaggu leeenge siden jeg har oppdatert her! :P

Vel, Atheo har blitt temmelig stor og kraftig på den tida... :P Og nå er det snø, og da er det jo kjempegøy å være hund! :P

Uklart bilde, men jeg synes det er stilig :P

IMG_1437.jpg

:ahappy:

IMG_1439.jpg

Fiine hunden :P

IMG_1445.jpg

Er han ikke flott og kraftig? :P

IMG_1456.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...