Gå til innhold
Hundesonen.no

Instruktører til kurs i konkurranse lydighet


Marthe

Recommended Posts

Vi har et bra lydighetsmiljø i klubben, og vil gjerne at medlemmene skal komme seg opp og frem :P Derfor ønsker vi å ha flere kurs i konkurranse lydighet med forskjellige instruktører. Derfor trenger jeg navn på flinke instruktører innen sporten :P Noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No problem! :icon_confused:

Vi hadde kurs i klubben for et par år siden med en som het Gro ett-eller-annet.

Skal prøve å få tak i etternavnet til deg, kjenner flere som deltolk på kurset og de var veldig fornøyde :icon_redface:

Gro Hauge kanskje?

Overraskende nok så anbefaler jeg Kenth eller Niina Svartberg. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenth og Niina Svartberg har begynt med en ny form for kurs. Nå må man gå sammen i en gruppe på 3-6 personer og "leie" instruktørene. Jeg synes det gjør alt litt vanskeligere, men kanskje det samtidig blir litt lettere å få plass?

Jeg har tenkt å få til et kurs hos Svartberg i mai/juni/juli 2009 :whistle: Har alltid drømt om å få til det...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenth og Niina Svartberg har begynt med en ny form for kurs. Nå må man gå sammen i en gruppe på 3-6 personer og "leie" instruktørene. Jeg synes det gjør alt litt vanskeligere, men kanskje det samtidig blir litt lettere å få plass?

Jeg har tenkt å få til et kurs hos Svartberg i mai/juni/juli 2009 :) Har alltid drømt om å få til det...!

Åh. Så irriterende.... Og jeg som hadde planer om å prøve å få dratt over igjen til neste år. <_< Men for de fleste, så blir det vel lettere å få plass da. For da er man jo sikret plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...