Gå til innhold
Hundesonen.no

Valper ventes!


Kennel Alveseter

Recommended Posts

Sånn ble inndelingen:

2 nesten helt svarte (tisper)

2 svarte med mye hvitt (tisper)

1 svart med hvit krage (tispe)

1 svart med hvit krage (hann)

1 svart med mye hvitt (hann)

Tre av disse hundene er avholdt, men hvilke er enda ikke helt bestemt, men det er iallefall to tisper, og en hann:)

Her kommer noen bilder fra rett etter fødselen:

Første_portisvalpebilde.jpg

Andre_portisvalpebilde.jpg

Tredje_portisvalpebilde.jpg

P1010019%20(568%20x%20426).jpg

Ta kontakt på PM eller mail om du er interessert, eller om du har noen spørsmål!:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig at det ble så mye hvitt på valpene? Ingen av foreldrene har spesielt mye hvitt, så det var snodig at noen av dem ble "overtegnet (løpe og se på bilder av hundene i stamtavlen). Det er rart med rasen, man vet liksom aldri helt hva man får. Men søte var de - helt klart :whistle: Gratulerer så mye. Det blir spennende å se hvordan de utvikler seg. kanskje jeg får se noen av dem i ringen etter hvert?

Grunnen til at jeg spør er som sagt en litt overnormalt stor interesse for portis. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
*klipp*

Næmmen! så søte små! :o

OT: er du den jeg tror du er? mener det er deg jeg snakket litt med etter utstillingskurset med tb. hundeklubb(om letohallen++), eller er jeg helt på jordet? :) Er det dattern din som har den nydelige Salukien? :o

Ps. om det er deg, så vil jeg bare si at grunnen til at jeg ikke har fått sendt noe epost til deg ang. nkku, er det pga. jeg har mistet e-mailen din :)

Dere får ha lykke til med søte små portiser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik! Da har dere fätt vente lenge nok! Nä skal dere fä et raid med bilder, av nä ca 7 uker gamle valper! :rolleyes2:

*bilder fjernet i henhold til åndsverkloven*

Psssst, jo det blir solgt til full pris!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige! Var en av rasene jeg vurderte å kjøpe og nå angrer jeg nesten!! :S

Likte dem faktisk veldig godt med hvitt på jeg! Men som sagt, kan ikke mye om rasen. Bare det jeg har hørt er på Doggis.no og hva en som bor i området mitt har fortalt om sin. Fryktelig spennende og kul hunderase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige! Var en av rasene jeg vurderte å kjøpe og nå angrer jeg nesten! :S

Likte dem faktisk veldig godt med hvitt på jeg! Men som sagt, kan ikke mye om rasen. Bare det jeg har hørt er på Doggis.no og hva en som bor i området mitt har fortalt om sin. Fryktelig spennende og kul hunderase.

Ja, nå kan du angre ;) Hehe. Neida, du er helt sikkert veldig fornøyd med den du har.

Hvite portiser med svarte avtegn (parti-color) er ikke en godkjent farge på rasen, men at valpene er søte med den fargen er det jo ingen tvil om. ;) Det blir på samme måte som med "snow-boxers" i boxerverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...