Gå til innhold
Hundesonen.no

Alveseters Brilliant Ballack "Mischa"


Isabel

Recommended Posts

Her kommer da en egen liten tråd om min Papillon valp "Mischa"

Han er som sagt en Papillon, snart 4 mnd gammel, og er etter Taspitirs Idol Image og Caratoots Confiding Companion!

Mischa er en utrolig snill, og veldig leken valp (som de fleste, hihi) og elsker å gå på tur, og være med overalt!

Han har alt startet sin utstililngstrening, og syns det er kjempeartig!

Her et lite bilde av bebin min, flere kommer!

Mischa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her kommer det et lite oppstillingsbilde fra vår aller første utstilling sammen!

Bildet er tatt på Gvarv den 14 september, da lille Mischa ble BIR, med et kjempefin kritikk! Stolt av gutten! :rolleyes:

Man lar vær å se på handleren, men retter sitt blikk mot hunden! :ahappy:

http://www.freewebs.com/stoytenshoppekanin...amp;Mischa3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey btw, jeg ser du tilogmed har samme DEUTSCHLAND armbånd som meg, er du like tysklandfan som meg eller? :) Tyske aner? :ahappy:

Gratulerer med godt resultat, tar deg nok bedre ut i ringen enn jeg noen sinne vil, så no worries :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi jøss!

Ja, hvis det står Deutschland (Germany 2006) med 3 stjerner, så er det det samme ja!

Juppsann, jeg er tysk jeg:P (Halt tysk, kvart spansk, og kvart norsk, haha!)

Hvordan har det seg at du er tysker-fan?:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, jeg tok tysk på skolen og dro dit et par gang... Plutselig var jeg bare helfrelst.

Og ja det er den Tyskland VM 2006 greia ja, kjøpte den i spania av alle steder, på sånn offisiell butikk for VM eller hva det var (inkl tysklandtrøya :ahappy: )

Men så spennende, tysk spansk OG norsk! best of europa, haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 3 months later...

I dag fyller gutten min 1 år, og jaggu har ikke tiden gått fort!

Mischa er virkelig blitt en ordentelig fin herremann, og jeg gleder meg stort til å følge han videre på privaten, og i hans utstillingskarriere som jeg syns har godt veldig bra til nå!

BIR, BIG og BIS på sitt siste valpeshow, og etter det CK eller HP på alle hans Juniorutstillinger!

Takk for masse fin tid sammen klumpen, nå starter vi sammen inn i "voksenlivet", hihi! :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...