Lunatic Skrevet 30. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2016 17 timer siden, Mini skrev: Så utrolig flott Kondolerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 30. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2016 9 timer siden, Lunatic skrev: Så utrolig flott Kondolerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 3. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2016 Så trist og høre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 4. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2016 På 3. februar 2016 at 4:51 PM, Sissi skrev: Så trist og høre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Jeg har bladd gjennom hele tråden, og han virket så livlig, sjarmerende, og så spesiell Kondolerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 6. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2016 15 timer siden, *Kat84* skrev: Jeg har bladd gjennom hele tråden, og han virket så livlig, sjarmerende, og så spesiell Kondolerer Ja,han var helt spesiell Jeg har enda ikke forstått at han er borte...Han er dypt savnet Mini og frosken: https://m.youtube.com/watch?v=dUyYBqf1KRU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2016 Så trist Ekstra trist at han forsvant så fort! Klem til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 23. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2016 20 timer siden, MegaMarie skrev: Så trist Ekstra trist at han forsvant så fort! Klem til deg Ja,det var et stort sjokk...Han var helt frisk kvelden før,og noen timer senere var han borte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 23. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2016 2 timer siden, Mini skrev: Ja,det var et stort sjokk...Han var helt frisk kvelden før,og noen timer senere var han borte... Fineste bittelille Mini Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 23. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2016 3 timer siden, Toril skrev: Fineste bittelille Mini 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2016 Uff, det var trist at han har gått bort . Han virket som en hund med stor personlighet og mye glede! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 24. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2016 15 timer siden, Mirai skrev: Uff, det var trist at han har gått bort . Han virket som en hund med stor personlighet og mye glede! Ja,det var han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 18. April 2016 Rapporter Share Skrevet 18. April 2016 Splittet ut generelle spørsmål om Pomeranian: Link Moderator Lunatic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 8. Juni 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2016 På fremsiden av bladet til pomklubben 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 28. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2017 Bestilte et maleri av min beste venn som nå er ferdig ❤️ 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 28. April 2017 Rapporter Share Skrevet 28. April 2017 Kjempefint 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. April 2017 Rapporter Share Skrevet 28. April 2017 Å, så utrolig bra! Jeg har ønsket meg et godt maleri av Odin, hvem har du brukt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. April 2017 Rapporter Share Skrevet 28. April 2017 Utrolig vakkert! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 28. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2017 9 minutter siden, simira skrev: Å, så utrolig bra! Jeg har ønsket meg et godt maleri av Odin, hvem har du brukt? https://m.facebook.com/telimanart/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts