Guest Belgerpia Skrevet 16. September 2010 Rapporter Skrevet 16. September 2010 Bilder av lille Mini får meg alltid alltid alltid i godt humør, ikke bare er han en fantastisk vakker liten kar - men du tar så utrolig bra bilder av han også at jeg blir helt awwwwwww, næææææææææ, ååååååååå *sukk* Det er så hærrrrrlig å se en liten fjott bli behandlet som en ordentlig hund - lille "kamp-pommen" liksom *ler* Siter
Wildah Skrevet 16. September 2010 Rapporter Skrevet 16. September 2010 Jeg liker egentlig ikke små hunder i det hele tatt, men jeg er offisielt forelsket i den lille fyren For noen herlige bilder av ham, og for en personlighet han ser ut til å ha Siter
Mini Skrevet 16. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 16. September 2010 Tusen takk,han er et lite sjarmtroll ja Siter
Lemen Skrevet 22. September 2010 Rapporter Skrevet 22. September 2010 Mini Han er seriøst den vakreste pommen jeg vet om. Jeg håper han har det like bra som han ser ut. Siter
Mini Skrevet 13. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2010 Mini Han er seriøst den vakreste pommen jeg vet om. Jeg håper han har det like bra som han ser ut. Takk Han har det bra ja Siter
Mini Skrevet 10. Desember 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Desember 2010 En ivrig liten apportør lar seg ikke stoppe av dyp snø Siter
HeleneFS Skrevet 10. Desember 2010 Rapporter Skrevet 10. Desember 2010 såååå nydelig husker for noen år siden var jeg fast bestemt på at jeg skulle ha meg en sånn liten dott Siter
Quintinus Skrevet 11. Desember 2010 Rapporter Skrevet 11. Desember 2010 Jeg har egentlig ikke hatt så stor interesse for pomeranian - men han er var lekker! Siter
Toril Skrevet 11. Desember 2010 Rapporter Skrevet 11. Desember 2010 Bilder av lille Mini får meg alltid alltid alltid i godt humør, ikke bare er han en fantastisk vakker liten kar - men du tar så utrolig bra bilder av han også at jeg blir helt awwwwwww, næææææææææ, ååååååååå *sukk* Det er så hærrrrrlig å se en liten fjott bli behandlet som en ordentlig hund - lille "kamp-pommen" liksom *ler* Signerer hvert eneste ord.Fantastiske lille saken :( Siter
Gjest Skrevet 13. Desember 2010 Rapporter Skrevet 13. Desember 2010 Mini er jo kjempe søt da Herlig hund, med mye fart, fint at han ikke bare er "pynt" Siter
Toril Skrevet 14. Januar 2011 Rapporter Skrevet 14. Januar 2011 (endret) Fantastiske,herlige,nydelige Mini . Det hender jeg stikker innom tråden hans bare for å nyte synet Endret 14. Januar 2011 av Toril Siter
Kattapult Skrevet 31. Mars 2011 Rapporter Skrevet 31. Mars 2011 Hvem kan unngå den lille "puffen" der da? Siter
MegaMarie Skrevet 1. April 2011 Rapporter Skrevet 1. April 2011 For en kul hjernetrim leke! Hvor har du fått tak i den? Hvor gammel er Mini nå? Siter
Mini Skrevet 11. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2011 For en kul hjernetrim leke! Hvor har du fått tak i den? Hvor gammel er Mini nå? Kjøpte den her: http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=L204 .Mini er 7 år nå Siter
MegaMarie Skrevet 11. April 2011 Rapporter Skrevet 11. April 2011 Oy, 7 år høres alltid så gammelt ut! Men han har vell like lenge igjen som han har levd, om ikke lengre Siter
Bananen Skrevet 11. April 2011 Rapporter Skrevet 11. April 2011 Så søt! Artige hunder. Husker hun ene jeg jobbet med tidligere pleide å ha med mange av pommene sine på jobb. Selvom jeg falt litt pladask for den ene sorte hun har. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 11. April 2011 Rapporter Skrevet 11. April 2011 Har ikke oppdaga Mini-tråden før nå, jeg. Han er så fiiin! Og jeg har nortert meg objektivet ditt, drømmer om å ta like fine actionbilder av snuppene mine etterhvert også. Siter
Mini Skrevet 11. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2011 Har ikke oppdaga Mini-tråden før nå, jeg. Han er så fiiin! Og jeg har nortert meg objektivet ditt, drømmer om å ta like fine actionbilder av snuppene mine etterhvert også. Tusen takk Jeg er veldig fornøyd med objektivet Siter
Recommended Posts