Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei, vi har nettopp fått oss en Cavalier :)

marve

Recommended Posts

Marve ble født 16/6-2008, og kom til oss for fem dager siden, så vi er helt ferske på dette både vi og han.

Videre kan jeg fortelle at han er en liten teppetissende, fingrebitende blenheim :D

post-4444-1218804113_thumb.jpg

Her er det ennå en stund til vi får ham :D Tiden går liksom ikke fort nok!

post-4444-1218804422_thumb.jpg

4 uker igjen...

post-4444-1218806771_thumb.jpg

Her har han endelig kommet, bildet ble tatt i dag.... ....søt ja :D

Jeg (vi) er førstegangseier og kommer sikkert til å spørre om litt ting og tang etterhvert... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kabi, der var du ja :D. Jeg gleder meg til å se lille Marve!

Vi skal på utstillinga på Støren, så da får dere sikkert hilse i massevis. Han får også treffe mammaen og søstera si. Gleder oss. :D Vi skal selvfølgelig ikke stille hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på utstillinga på Støren, så da får dere sikkert hilse i massevis. Han får også treffe mammaen og søstera si. Gleder oss. :D Vi skal selvfølgelig ikke stille hehe..

LITT tidlig med utstilling ja. Men kanskje du får lyst til å prøve på valpeshow etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Kabi! Nå er det lenge siden du har oppdatert sia til Marvegutten :closedeyes:

Flere bilder!

Søte lille Marve. Jeg besøker han jo ganske ofte, men vi må jo ha litt bilder av gutten her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

utstillingoghund049.jpg

utstillingoghund056.jpg

Jeg oppdaterer jeg Kabi, siden du er så treg! :icon_cry:

På disse bildene er Marve på Orklahallen og høstutstillinga. Litt trøtt etter alle inntrykk og første gang i ringen. Jeg fikk gleden av å vise han og det var min første gang i ringen også, så det ble da så som så.. :D Men gøy alikevel og Marve fikk kjempefin kritikk! ;) Ingenting negativt. *øve før jeg viser meg i ringen igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...