Gå til innhold
Hundesonen.no

Match-show


Hampus

Recommended Posts

Nå så jeg bare finalene, men det virket som dommeren var veldig flink. Hun hadde gode begrunnelser for hvorfor akkurat den hunden vant, og hun kommenterte også handlingen. Det er også dommeren som skal holde utstillingskurs på klubben, hun har laaaang erfaring selv omm hun ikke er autorisert på alle rasene :)

Jepp, jeg så nemlig ikke finalene og jeg tviler på at det var like grovt fordelt når man kom lengre opp.

Til Emma - det var MANGE MANGE forskjellige hunder i starten, mye grums og mye forskjellig. Jeg er ikke i tvil om at Aase er KJEMPEKVALIFISERT - hun har jo helt fantastiske Dalmatinere og i det hele tatt. Jeg mente ikke noe negativt med det og mente ikke at sånn er det dermed punktum. Men for meg så det litt sånn ut. Er jo ikke noe galt i det? Som de sa på showet handler det jo ikke BARE om at bikkja ser pen ut, men at man kan vise den.

Jeg hadde egentlig ombestemt meg og skulle ikke delta fordi jeg ikke bare kom direkte fra universitetet uten å ha skifta klær eller dratt en børste gjennom pelsen på 2 uker - men ikke hadde øvd en dritt. Og vi mangla godbit på sisterunde :)

@ Mailin, ja da så vi Rhodesian'en og - det var nok den jeg ikke kom på :) Morro var det! Lærerikt eller noe i den duren.

@ Hampus - ja de andre DSG'ene som bor her i gata (vi har 2 stk) er ganske små, nesten jack russel aktig... Han var veldig flott da! :) En HAUG med bikkjedyr i starten ja - men ble fort tynt i rekkene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...