Gå til innhold
Hundesonen.no

Når har hunden din bursdag?

Paien

Recommended Posts

Skrevet

Når har hunden din bursdag og hva gjør du for å feire den? :)

Min hund har bursdag i morgen 14 august.

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Min Theo er født 24.april 2007. Han fylte dermed 1 år i år, men det gikk meg liksom hus forbi. Tenk på det! Glemme bursdagen til lillebasse.. Trøsten er at han får så masse kos og godis alikevel..

Skrevet

Zhigan blir 4år 24 august. Han får da fiskekake/fiskepudding som er rund..Ligner menneske kake :)

Og så får han vanligvis makrell i tomat til middagen + et stooort tyggebein :P

Skrevet

Aysha blir 5 år den 20. november. Hun får fiskepudding med lys, og en gave (halsbånd, leke....) Oscar blir 2 år den 16. februar han får det samme :)

Skrevet

Kiwaniq fyllte 2 år den 10 aug og fikk (usunn;)) boksmat og ett stort tygge bein samt bursdagsang, og en liten pipeball!

Luc fyllte 5 og Kilak fyllte 4 år den 4 juni, og fikk noe ekstra godt og bursdagsang og så fikk de gave - Luc en orange ball og Kilak en rød ball!

Netah fyller 2 år 18 september, og ekstra godt få nok ho også på dagen sin - og bursdagsang;)!

Skrevet

Buster har bursdag 26.september, og blir 6 år gammel i år (hvor ble tiden av?? :) ). Decoy har 5.februar og blir 2 år. Jeg pleier å ha en liten hyllest i bloggen, hvor jeg legger ut bilder fra liten pels til stor pels, og så får de noe ekstra godis. Bruker også det som unnskyldning til å kjøpe enda mer (u)nødvendig utstyr og leker :P

Skrevet
Sara og Klein blir 4 år til FREDAG, 15 august 2008

Dette gjør vi på bursdagen til hundene :

bursdagsaraklein025op8.jpg

bursdagsaraklein013pb2.jpg

Er det ekte kake?

Arwen har bursdag 20 mars , og Tia har 19 mars. Til Arwen sin bursdag har det vel blitt litt gaver og god tur. Jeg finner nok noe i den duren til Tia også :)

Skrevet
Bruker også det som unnskyldning til å kjøpe enda mer (u)nødvendig utstyr og leker :P

Nettopp :) hehe

Bridie blir 5 år den 19. mai 09. Her går det som regel i noe (u)nødvendig utstyr og et ekstra stort bein på dagen.

Feirer også kattene med boksmat :P (henholdsvis 1. april (Lucifer) og 14.juli (psycho)

Skrevet

Rocky fylte 3 år nå nettopp; 4 august.

Vi gjorde ingen verdens ting for å feire. Så kjedelige er vi liksom..

Vi feiret den første bursdagen hans, men jeg mistenker at han ikke likte bursdagshatten vi prøvde å sette på han. :)

Mario er relativt ny i denne verden, og har ikke bursdag før 28 mars neste år.

Skrevet

Kali blir 4 år 1 desember.

Mitra ble født 14 april.

Jeg pleier å gi henne noe godt i tilegg til å kjøpe noe til henne som jeg har lyst hun skal ha. Kan vel ikke få nok unødvendig utstyr? :)

Skrevet

Sjanten har bursdag 7 mars og blir 3 år.

Odin har den 25 august og blir 6 år.

Og de får selvsagt litt ekstra på dagen sin :blink:

Skrevet

Turbo blir 3 år 2 April. Pleier ikke gjøre noe spesielt, i år var han med meg på jobb og fikk masse godbiter og kos der, også fikk han velge med seg en leke hjem hehe

Skrevet

Chicka blir 7år 2mars-09...tiden flyr så avgårde, syntes ikke det er lenge siden jeg hentet en halv tullete ettåring på omplasseringen, hvert år har virkelig vært en glede med hun :blink:

Guest lijenta
Skrevet

Raisa blir 3 den 21 desember 2009 og Maja (valpen til sønnen min, den blir med for den bor hos meg den også) blir 1 år 1 juni 2009

Skrevet
Er det ekte kake?

Ja, det er ekte bløtkakebunn med leverpostei fyll og krem. Det skal sies at de spiste bare halve, resten gikk i søpla :rolleyes:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...