YeChickoKooel Skrevet 13. August 2008 Rapporter Share Skrevet 13. August 2008 Chico/Chicko er 1år og jeg har alltid skrevet : Chico Men så var det noen som sa att Chicko var finere... Jeg er litt usikker, hva syns dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 13. August 2008 Rapporter Share Skrevet 13. August 2008 Det er forskjell på utalen da Tsikko(Chicko) Shjiko(Chico) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YeChickoKooel Skrevet 13. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2008 Jeg sier det Tsikko, så da får jeg nåkk begynne å skrive med k Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marge Skrevet 14. August 2008 Rapporter Share Skrevet 14. August 2008 Chico betyr "gutt" på spansk. Utover det så er det vel en smakssak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 14. August 2008 Rapporter Share Skrevet 14. August 2008 Jeg uttaler Chicko Tsjikko og Chico Tsjiko. Synes Chico er finest, men det er jo en smakssak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marge Skrevet 14. August 2008 Rapporter Share Skrevet 14. August 2008 Riktig uttale av Chico er vel Tsjikå - hvis ikke de gamle, heller overvurderte, spanskkunnskapene mine ikke spiller meg et puss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar