Gå til innhold
Hundesonen.no

Beste hundesnopet...

Eldbjørg

Recommended Posts

Ifølge Frodo er fiskepudding verdens beste go´biter. Og alt går i Taiko, men det er mer kylling, smårett skinke (om det er igjen noen rester), pølse, og leverpostei til utstilling som er på toppen av lista. Ellers går frolic, tørket lever og slikt ned å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

För våra hundar är det antingen rå V&H eller råa kycklinghalsar som är det bästa. Rätt kladdigt, men det är i alla fall både gott och nyttigt. Dessutom är hela kycklinghalsar bra att både kasta och kampa med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har funnet ut med mitt matvrak, er at jeg bare har kjøpt en pose billigfor på matbutikken. 1,5 kilo frolic (den med dalmatiner uten på hehe) til 42 kr. Ringene kan deles opp i 2 eller 4, og en slik pose er bra å ha når det skal trenes, for da går det jo mye godt. Og siden det ikke er det foret han får til vanlig, blir det bare helt stas uansett (han er fornøyd med at jeg gir ham den vanlige maten til belønning også, men det har jeg sluttet med nå, godteri skal jo være noe ekstra).

Så om hunden er litt matvrak, kan jeg egentlig anbefale frolic, særlig om man er i en periode med mye trening, så slipper man å bli helt ruinert :-)

Men dette var vel egentlig ikke svar på spørsmålet, selv om det er litt individuelt hva slags godter som som "tenner" hunden.

hehe jeg bruker også frolic til trening noen ganger hehe

funker ganske så bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverpostei på tube! Helt genialt når man trener innkalling, for eksempel. En tube med leverpostei i lomma, og så er det bare å skvise ut en centimeter eller to med belønning hver gang bikkjeskinnet kommer når du roper. Bikkjene blir helt tullete av leverpostei! :lol:

For ett godt tips! Takk! Det skal jeg prøve når vi trener! :lol:

Ellers bruker jeg ost, pølse, vom, eller frysetørket lever..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...