Line_ Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Er det noen som skal dit? Det er utstilling, valpeshow og lydighet! Jeg skal sove hos oppdretter den helga og er der begge dager! Blir arrangert av norsk dobermann klubb og norsk rottweilerklubb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 24. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 Ingen som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 :-o Kanskje jeg kan dra dit?? Det hadde vært moro. Skal se det an om jeg kan komme. Er fristen for å melde seg på gått ut ennå? Tror nemlig Chessea er 4 mnd da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 25. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Påmeldings fristen er 5 oktober Det står annonse i hundesport hvis du vil ha flere opplysninger Hadde vært kjempe koselig hvis du kom da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Jeg får sjekke det ut Aller først må jo Chessea være lusefri og bra i foten sin .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 uh der var jeg i fjor. kanskje jeg kommer for å handle litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 uh der var jeg i fjor. kanskje jeg kommer for å handle litt Ja, vi må jo ha jubileum! Det var jo der jeg møtte deg og Silje hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Åja. etårsfest hihi. Man kanskje jeg kan dra dit. får se.. Skal jo til både Fredrikstad og Hamar, og jeg synes det er litt dyrt:P Men det hadde vært gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Åja. etårsfest hihi. Man kanskje jeg kan dra dit. får se.. Skal jo til både Fredrikstad og Hamar' date=' og jeg synes det er litt dyrt:P Men det hadde vært gøy [/quote'] Jeg skal å Fr.stad og Hamar Vi må møtes alle 3 og ha jubileum ja! Alle MED hunder Hihi! Også må jeg handle MASSE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 jeg kommer meg vel dit tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 26. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Jeg kommer til Fredrikstad på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 26. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2005 Jeg hadde meldt på Likka begge dager i Letohallen jeg. Igår kveld kom det en tekstmelding om at lapsk ikke var med på utstillingen den 29/10! :? I annonsen "alle raser gruppe 5 unntatt japansk spisshund, jagende spisshunder, finsk og norbottenspets", mulig jeg er litt dum altså men da tolker jeg det som lapsk vallhund er med? Har ikke fått PM for søndagen heller, så nå er jeg litt redd for det samme er tilfelle der.. Jeg vet det er mye jobb og mye å holde styr på å arrangere utstilling, men litt irriterende er det jo.. [-X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 26. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2005 Tror jeg kommer på Lørdag. Må bare avtale kjøring først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 28. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 Nå drar jeg mewd toget om 2 timer! Ønske meg lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 28. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2005 Lykke til!! :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 30. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 Noen som vil vite resultater eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 Gratulerer så mye Line, så på dere.. skal ikke røpe noe jeg :-) Du for fortelle det da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 Du må jo fortelle da!! kan ikke la oss sitte på pinebenken på denne måten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 Skal jeg si det? Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 Skal jeg si det? Hihi JA! Blir utålmodig av slikt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 IIIIIII wanna know!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 NÅ veit jeg det!! De som har henne på MSN kanlese det der Det varj ammen godt jeg fant ut av det før jeg skulle legge meg, ellers hadde jeg blitt irritert av nyskjerrighet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 Var bra resultater da, Silje! (terge Charlotte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 30. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2005 Var bra resultater da' date=' Silje! (terge Charlotte)[/quote'] AAargh... måtte bikkja di bli gravid med bastarder!!!!! *kaste forbannelse* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 31. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2005 første dag ble han BIM, andre dag ble han BIR og BIG3!! Skal legge ut kritikken hanns senere i dag Dommeren kom bort til meg å sa (på danske) "Du har en kanon hannhund der"*stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar