Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Rogaland

Maritaa

Recommended Posts

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
Hei Alle sammen :)

Jeg har planer om å melde meg på alle 3 agility løpene, men lurer på om noen av dere har peiling på hvor det går an å overnatte??

Har hørt at folk overnatter på Ogna (Hytter/camping) =) ... Men det er ganske langt borte fra selve utstillingen da. Ellers så går det kanskje ann med campingvogner og slikt på Orre?? Mens jeg først er i gang, så kan jeg også nevne at det er hotell på Bryne (Ikke så veldig langt fra Orre)

Jeg er ikke van med utstillinger jeg :D . Men jeg skal ned å titte innom. Sita har veldig godt av å omgås mange hunder tror jeg =). Labbetuss får nok bli hjemme.. Orker ikke å drasse på to hunder på utstilling ;) .

Lykke til til alle som skal stille/ gå agility/lydighet ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at folk overnatter på Ogna (Hytter/camping) =) ... Men det er ganske langt borte fra selve utstillingen da. Ellers så går det kanskje ann med campingvogner og slikt på Orre?? Mens jeg først er i gang, så kan jeg også nevne at det er hotell på Bryne (Ikke så veldig langt fra Orre)

Jeg er ikke van med utstillinger jeg :) . Men jeg skal ned å titte innom. Sita har veldig godt av å omgås mange hunder tror jeg =). Labbetuss får nok bli hjemme.. Orker ikke å drasse på to hunder på utstilling ;) .

Lykke til til alle som skal stille/ gå agility/lydighet ;P

Så gøy at du tar deg turen! :-) Har kjempe lyst å hilse på BC frøkna di, så du får skrike ut om du ser meg :D

Jeg går som oftes rundt å stresser så jeg får sjeldent øye på noen kjente før jeg er ferdig i ringen. Hadde vært lettere om jeg visste hvordan alle ser ut ;) Kjenner jo som oftes igjen hundene da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du tar deg turen! :-) Har kjempe lyst å hilse på BC frøkna di, så du får skrike ut om du ser meg :)

Jeg går som oftes rundt å stresser så jeg får sjeldent øye på noen kjente før jeg er ferdig i ringen. Hadde vært lettere om jeg visste hvordan alle ser ut ;) Kjenner jo som oftes igjen hundene da :D

Haha.. Det gjør jeg også ;) . (Kjenner igjen hunden før menneskene ;). ) Men jeg tenkte å prøve henne i AG på SBK, så du kommer nok til å få se henne før den tid :P . Men det passer bare litt dårlig akkuratt nå. Kanskje jeg kommer i neste uke. =) . Ellers så skal jeg komme før neste neste uke.

:rolleyes:

EDIT:

Hvilken dato er utstillinga på Orre forresten ?? Og når begynner en utstilling normalt (Klokkeslett).

Har aller mest lyst til å få med meg belgerne, sheltiene og aussiene (Gjeterfan? jeg nei :rolleyes: ) . Noen som har peiling på når disse rasene går. (Og kanskje papilloner også da :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen som sliter med å få en hund over til vestlandet så reiser vi kun med en hund, så om hunden er flat str (dobbeltbur med skillevegg) eller mindre (baksete, evnt bur) så har vi en ekstra plass. Eneste er at vi skal bo i selve Stavanger så noen må hente den når vi ankommer, evnt har vi plass til en person og :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmet er klart.

Så HHC - skjerpings!

Og jeg angrer i grunnen som bare det på at jeg ikke meldte på, 43 bernere er nesten halvparten av det som er vanlig... Jaja, dommeren vil sikkert ha de små og spe og mørke og alt annet enn det X'en er... Han vil det! :banana:

hihi, har nkk vært å lest på sonen? :banana:

JEG FIKK FOR FØRSTE GANG PÅ EVIGHETER OPPMØTE ETTER KL 9!! :thumbs::banana:

Ble så glad at jeg lukket alle programmene her å måtte åpne internett på nytt, haha!

Også bare 42 i tillegg da, litt som julaften dette.

Du får i hvertfall være i en av de koseligste ringene da Emma :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om det er få hunder der, da.. Vi er bare 11 stk - og det er ikke stort det heller.. Jeg har meldt på 4 av dem, og jeg er rimelig sikker på hvilke de 9 andre er, ja.

Skulle vel aller helst ville hatt cacib'et på ch.tispen min - da er hun internasjonal før man evt. parrer henne nå i vinter. Men NKK-certet på min lille Moses hadde jo ikke vært å forakte det heller - og kanskje et BIR på champ.hannen min... Hmmm... Vil egentlig vinne alt, jeg.. HA HA HA - DET vil de andre som kommer også, det er jeg helt sikker på!

Tror jeg skal slepe med vognen nedover, og mulig vi setter den opp foran hallen. Har ellers pleid å bo i Flekkefjord, selv om det er et lite stykke å kjøre på morgenen - men rel. billig og diger hytte der og deilig med litt kortere etapper på reiseveien.

Men, men - det ER jo lettvint å bo utenfor utstillingen også, da!

Susanne

Men... si meg... 54 franske bulldog'er?? Er ikke det utrolig mange??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...