Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyreparken i Kristiansand


Guest Belgerpia

Recommended Posts

Hele veianlegget rundt Dyreparken er under ombygging.

E18 skal bli firefelts vei, og i mellomtiden har de tydd til alskens merkelige løsninger for å ikke forhindre inngangen til Dyreparken.

Blant annet er store deler av den gamle, store parkeringsplassen fjernet, og trærne som tidligere sørget for skygge i hundeburene likeså.

Løsningen som er nå er helt forferdelig.

Burene ligger nærmest helt inntil E18, de har ikke ordentlig skygge, og overhodet ingen ro.

Skjønner at det er vanskelig for dem sånn som situasjonen er nå, men hvis man først skal ha et slikt tilbud så får det være ordentlig! Eventuelt fjerne det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Ja dette var jo virkelig ille. :blink:

Ser mattilsynet skal involveres, lurer på hva de kommer til å utrette. Når de tillater fremtidig dyrehold i Åsnessaken så har jeg vanskelig for å tro at de vil gjøre noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Ja dette var jo virkelig ille. :blink:

Ser mattilsynet skal involveres, lurer på hva de kommer til å utrette. Når de tillater fremtidig dyrehold i Åsnessaken så har jeg vanskelig for å tro at de vil gjøre noe her.

Jeeeezzzz.. Kommer det ikke være mulig å ha en eneste diskusjon hvor mattilsynet involveres uten at noen må blande inn Åsnes-saken.. Get over it!! Dette er jo to vidt forskjellige fylker, kommuner, distrikter, ja til og med landsdeler, så det har da vel ingenting med saken i Kristiansand å gjøre, hva som skjer i Hedmark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der før i sommer og hadde fått med meg at de hadde tilbud om hundeparkering.

Når jeg så DEN hundeparkeringen fikk jeg sjokk.

Skjønner ikke at noen kan finne på å sette hunden sin der.

Det ligger rett ved veien og har ikke skydd for solen. Det kan faktisk sammenlignes med ett litt forstørret postkassestativ.

Tenk på folk som reiser langveisfra i god tro om at de kan sette fra seg hunden på ett trygt sted.

Man burde heller la være å opplyse om tilbudet når det er så dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva er værst? Dette eller hunder som dør i varmen i bilen? For dere kan ikke tro at folk lar være å reise dit uansett.... De som setter hundene sine i disse hundegårdene, vil nok også ta med hunden og la de stå i bilen om disse blir fjernet. Og det er absolutt ikke alle som åpner vinduer eller dører nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig tilbud, og det er ille at folk benytter seg av dette. Klart det er et bedre alternativ til å sitte i varm bil, men likevel... Det burde da være mulig å tilrettelegge for noe med litt bedre standard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...