Gå til innhold
Hundesonen.no

Kaninraser

Guest LeenaM

Recommended Posts

Guest LeenaM
Skrevet

Håper ingen har laget en sånn tråd før? Jeg hermet ihvertfall etter hundesonen. Hvilken rase har du? Sett stjerne siden av hvis du har den rasen som er skrevet opp. Alfabetisk rekkefølge! =D

(jeg har to blandinger)

Liste:

Blanding*

Guest LeenaM
Skrevet
Blanding*

Dvergvedder*

bare lurer.. =P jeg skrev med en stjerne fordi jeg har to blandinger x) du skulle bare skrevet "dvergvedder", men samma det xD

Skrevet

Belgisk hare*

Blanding*

Dvergvedder***

Engelsk Schecke*

Sachengold*

Tysk kjempeschecke*

Denne har gått på mange ulike dyreforum, det mest vanelige for at man skal vite hvem som "kom inn sist" er at denne uthever siden raser med sort. og setter da alle på ei stjerne bak på sin rase, så kan vi telle hvor mange som ahr hvilken også. Her er mine :angry:

Skrevet
annbefaler trådstarter -kaninforum-

Beklager at jeg ikke skjønte den, men var den til meg? :rolleyes::blink:

Skrevet
Beklager at jeg ikke skjønte den, men var den til meg? :rolleyes::ahappy:

jepp! Her er det for det meste bare hund, der er det bare kanin :lol:

edit: Vis du har hund og kanin liksom :) Medlem der jeg også, går under samme navn der.

Skrevet
jepp! Her er det for det meste bare hund, der er det bare kanin :ahappy:

edit: Vis du har hund og kanin liksom :lol: Medlem der jeg også, går under samme navn der.

Åja, hehe. Jeg er medlem på kanin.org og kaninforum.no, jeg :)

Skrevet

*leke moderator (i et kjedsomt øyeblikk)* dere kan ta det over PM, så blir det ikke så mye prat når man skal føre på en liste :ahappy:

Skrevet
jeg også, både ute og inne-kaniner, har du også det?

Innekaniner :cry:

*leke moderator (i et kjedsomt øyeblikk)* dere kan ta det over PM, så blir det ikke så mye prat når man skal føre på en liste :console:

Veit, jeg kopierer listen ned hit, så blir det litt enklere :wub:

Belgisk hare*

Blanding***

Dvergvedder***

Engelsk Schecke*

Løvehode**

Minirex**

Sachengold*

Tysk kjempeschecke*

*sorterte så de kom i rekkefølge*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er slett ikke alle som får katter og hunder til å gå sammen. Hva slags hunder har du, og hvor gamle er de? Vi måtte omplassere våre katter, da de og hunden aldri kom overens. Det beste er nok om de kan se hverandre, men ikke komme fysisk bort til hverandre. En kompostgrind er ikke mye til hjelp mot ivrige hunder hvis de er større enn en chihuahua.  Jeg har ikke noe erfaring med dette etter det første forsøket for 20 år siden, så jeg har dessverre ingen gode råd, utover å overhodet ikke la de være løse sammen.
    • Jeg har tatt kompostgrind på døra men hundene bare bryter den opp så det går ikke.
    • Jeg har hunder fra før av og har skaffet meg kattunger. Jeg har hatt kattungene på eget rom. Bytta tepper sånn at de skulle lukte hverandre. Latt hundene være i bånd. Dette funka bra i 2 måneder. Nå på den 3.måneden så har alt snudd. Hundene blir ville når kattungene kommer ut. De bjeffer. Jeg tør ikke å la de gå løs. De gjorde dette først og da var de rolige. Men nå hopper de og bjeffer og er mye mere på. Hva bør jeg gjøre nå? Jeg har gått gradvis frem men kattungene er redde og det er ikke greit.  Er det lurt å ta inn kattungene på ett eget rom ennå? Eller å slippe de løs sammen med løse hunder? Redd hundene blir mere ivrig når de har på bånd på. Og at forventningene da blir skyhøye hver gang de kommer ut. Hvis de var ute og løse sammen hele tiden hadde dem da synes det er mere kjedelig? Vil at de skal godta dem.  Jeg har sikkert gjort noe galt siden folk får jo hunder og katter til å gå sammen når de tar det gradvis. Det har jeg gjort også. Hva bør jeg gjøre nå?
    • Alder opp til 12 uker: Den viktigste sosialiseringsperioden, når valpene ennå ikke har utviklet noen uttalt frykt.
    • Det viktigste rådet når du skal velge mellom disse skolene, er å legge merke til hvor intensivt timeplanen er og de metodiske nyansene i oppførselskontrollen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...