Iago Skrevet 28. Juli 2008 Rapporter Skrevet 28. Juli 2008 Irma er en søt liten jack russell tispe. Hun er født 19.Mai(08). Altså 10 uker allerede. Men vi har ikke hatt henne siden hun var 8 uker da. Vi har kun hatt henne en uke. Papirene har ikke kommet enda, det kunne ta litt tid. 9 uker, hun har jammen vokst siden da. (på besøk hos oppdretter) Trøtt liten sak , som fikk komme opp i sofaen Av og til er ikke sovestillingen helt normal heller. "Sitt" Jenta mi er så søt! I vannet, hun elsker vann. Naw faktor
Guest LeenaM Skrevet 30. Juli 2008 Rapporter Skrevet 30. Juli 2008 Enig med de to andre her. Hun er kjempe søt =) Vet jeg har sagt det noen ganger.. : )
Gjest Skrevet 31. Juli 2008 Rapporter Skrevet 31. Juli 2008 Kjempefin og .. strihåret (langhåret?)! :angry: Personlig har jeg ikke sett så mange JRT med den pelstypen.
ingervildesaua Skrevet 31. Juli 2008 Rapporter Skrevet 31. Juli 2008 For en nydelig tispe JRT er såå herlige som valper :angry:
Iago Skrevet 31. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2008 Kjempefin og .. strihåret (langhåret?)! Personlig har jeg ikke sett så mange JRT med den pelstypen. Jeg tror hun er det. Hun er stri på hodet (kommer til å få barter), på ryggen og på halen. Også ganske myk kort pels i nakken og på bena. For en nydelig tispe JRT er såå herlige som valper Så herlig valp=) <3 Tusen takk, herlige dyr ja!
Iago Skrevet 4. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2008 (pappillon? nei jrt XD) Blir ikke mye bilder nå, fordi det forbaska Nikon D40 fortsatt er på reprasjon -.-
Iago Skrevet 8. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2008 Nye bilder Sprette bortover Søt jente <3 Sitt og bli! Kom her! Blad er nam nam nam nam Trave vekk fra deg, fniis Pinneeee! Fine jenta! Pinne er godt også. Raringen Naww :-D Pinne-galskap! øh xp Proff fotograf?! not. Se utover Blinkskudd!
Iago Skrevet 8. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2008 Takk alle sammen, Irma blir rød i kinnene (snuten?)
Thyfire Skrevet 11. August 2008 Rapporter Skrevet 11. August 2008 Å naaw, så søt hun er! Knall skjønn jo
Iago Skrevet 26. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 26. November 2008 Oi her er det lenge siden det er oppdatert. Kommer bilder så fort jeg får laderen til dataen min
e-l Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 Så urtolig nydelig henne er. Har selv fått gleden av å få meg en JRT. Han er 12 uker til onsdag. Det er en kjempe fin rase (hvordan får du til å legge til så mange bilder? Det ligger en sperre på min)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar