Marianne Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Her er en hel haug med bilder fra turen vår igår! Bente(nabo) med Cesar, Wachita (onsdagsbarnet mitt) Tequila og jeg pakket sekken og vandret avgårde! Ikke bare hunde bilder da... Tok ikke noen bilder før vi kom opp til vannet.. Omg så lite vann det er der nå!!! Her pleier det å være masse vann da... Wachita er knall fornøyd for hun har stjålet pinnen til Cesar, sjekk blikket hennes! :mrgreen: Vakre gullet til tante! Cesar leker i gjørma... :roll: Og hopper på mamma'n sin etterpå... Noen som kjenner seg igjen eller..? Tequila var som vanlig kjapt uti vannet, i kjent stil! Opp å riste seg også uti igjen.. 8) Wachita er ikke like tøff da.. Men klarte ikke helt å la være å vasse litt! Så kom det en hest som vi måtte hilse litt på! Hun skulle prøve å få han til å bade for første gang! Veeeeldig skeptisk... Men ok da, siden du insisterer så voldsomt... også fikk han det plutselig veldig travelt inn på land igjen! Wachita stjal pinnen til Cesar, igjen, kjempe fornøyd med seg selv! Men denne gangen prøver han iherdig å få den tilbake: Men det skal litt mer til en litt spretting og bjeffing til før den gamle damen blir redd...! Bedre å leke sammen! Sjekk Bente holder på å gå skikkelig på snørra her!! Tryggest å la de holde på selv... Og mens de andre hundene var sosiale så var ikke Tequila det... :roll: At hun ikke blir lei, det skjønner ikke jeg.. :? Wachita koser seg! Gull gutten! Wow Tequila er på land!!! Ready to takeoff! Pene gullet mitt igjen!! også Bente som er såååå glad i å bli tatt bilde av... :roll: De neste 3 tok jeg på veien hjem, litt fornøyd med de assa!!! Det siste her syns jeg er drit kult!!! 8) Sånn, det var det! Håper ikke dere er helt såre i øynene etter alle bildene nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Masse fine bilder -kan du ikke sende over Tequila, så min kan lære å stupe slik og ?? -han stikker kun stortåa nedi han...*sukk* Likte godt det siste bildet! Stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 22. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Masse fine bilder -kan du ikke sende over Tequila, så min kan lære å stupe slik og ?? -han stikker kun stortåa nedi han...*sukk* Likte godt det siste bildet! Stilig. Kan si i fra når jeg er i Bergen neste gang så kan hun sikkert lære han det! Merkelig det der, men alle hundene mine har vært idioter etter vann! Laurelle lærte faktisk Birko (borderen til Beate) å bade! Han turte ikke å bade, lekte kun i vannkanten, men Laurelle dro han m ut i vannet og etter det så svømmer han som en Gud! Kjenner du ingen med badegale hunder som han kan lære litt av da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Er sånn her også, *sukk*, stortåa nnedi og thats it :roll: Fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Så flotte bilder!! Ser ut som en fin tur det der.. :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 For et nyydelig vær dere hadde da!! Kjempe flotte bilder! Send gjerne hunden din ned hit også for å lære stupeteknikk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 22. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Takker dere! Godt fornøyd med bilder og været jeg!! Vi var på lang tur idag, skal legge ut bilder fra den turen også sånn etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 Flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 Fiiine bilder! misunner dere sånn for at der kan kose dere utendørs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 Er sånn her også, *sukk*, stortåa nnedi og thats it :roll: Fine bilder! Storetåa? Her holder det å SE på vannet Kjempefine bilder! ler godt av stupene til tequila! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 24. September 2005 Rapporter Share Skrevet 24. September 2005 så fine bilder! gjerne lær Lucas å bade også, han tørr ikke utti, om jeg lokker ham med en godbit så kan han gå utti med bena men ikke lengre assa! [-X mens søsteren hans bader som bare det :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 25. September 2005 Rapporter Share Skrevet 25. September 2005 Masse flotte bilder Så ut som dere hadde det kjempemorro med de kjempeflotte humdene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar