Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultat og resultat.....

jaktlykke

Recommended Posts

Skrevet

Jeg må bare få si at jeg nå er ferdig med ettersøksdommerutdanningen så nå gjenstår det for NKK å autorisere meg :ahappy:

Dommerkurs sommeren 2006

Videregående kurs ettersøk 2006

Aspirantarbeid blodspor avsluttet våren 2008

Aspirantarbeid ferskspor avsluttet sommeren 2008 (i går!)

Skrevet

Så kult! Stolt skal du være!

Jeg håper du feiret i går, og at du feirer igjen når du får godkjenningen! :ahappy:

Skrevet

Så kult! Gratulerer så mye! :ahappy: Kanskje et dumt spørsmål, men når får du autorisasjonen/godkjenningen av NKK?

Skrevet
Så kult! Gratulerer så mye! :ahappy: Kanskje et dumt spørsmål, men når får du autorisasjonen/godkjenningen av NKK?

Takk alle sammen!

Det kan ta lang tid å få autorisasjon; det kommer an på hvor kjappe de er med å ha dommermøte osv. Mye papirmølle ute og går visst! I verste fall nærmer vi oss årsskiftet før det er i boks, men jeg håper inderlig at det ikke blir så lenge å vente.

Skrevet

Gratulerer så mye! :wub: Flink er du! Får håpe det ikke tar altfor lang tid å få autorisasjon... Lykke til når du endelig kommer i gang!

• 1 month later...
Skrevet

Det gikk fortere enn svint dette her!

Jeg fikk bekreftelse pr. mail fra NKK sist uke om at autorisasjonen var i orden og fra i dag av finnes jeg på NKK sin liste over ettersøksdommere og dommerkortet kommer i posten neste uke :D

.... og så skal jeg dømme første ekvipasje om noen dager!

Skrevet

Å, så spennende! Lykke til, dette klarer du nok kjempefint :D Rapport om hvordan det har gått forventes selvfølgelig ;)

• 3 weeks later...
Skrevet

Da har jeg "debutert" som dommer :P

Jeg har dømt hund hver dag siden onsdag - 13 ekvipasjer totalt - i både blod- og ferskspor. Det har vært strålende gøy og lærerikt og jeg gleder meg allerede til våren da jeg er booket som dommer på en sporkonkurranse i Nordhordland.

Skrevet

Det ble delt ut premier i hele skalaen fra 0 til 1 premie på blodspor. Noen av hundene var kanskje litt lite trent og andre hadde ikke helt dagen mens noen var skikkelig på hugget - stor variasjon altså :whistle: Men sånn er det - det er levende vesen vi har med å gjøre og man er ikke på topp alltid. Det er bare å trene videre og ikke gi opp.

Av de som gikk ferskspor ble alle godkjente - altså de fikk minst 7 poeng. Så det ble noen etterlengtede nye ettersøksekvipasjer - det er mangelvare i enkelte kommuner.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...