Gå til innhold
Hundesonen.no

Eldre hannhund - oppsvulmet buk - hva kan det være


Recommended Posts

Kjempe leit å høre om Samson. Jeg mistet min Nero slik den 24 mai. Eller, ikke helt, Nero ble operert for miltsvulst på 1.8 kg. Dyrlegen, og jeg trodde han skulle bli bra igjen, men etter 5 uker måtte jeg bare innse at slaget var tapt, og han fikk slippe. Det er dette som er det vonde, vanskelige og negative med dyr, man mister de så alt for tidlig, selv de som er så heldige å få beholde sine til de er gamle.

Mange varme tanker til deg og dine fra meg og Pia, lille Rottis jenta mi på 4 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seint ute her - men det er jo ikke mindre trist av den grunn. Må bare gi mine kondolanser også selv om det er gått 9 dager, du har vel gått igjennom det vonde å ikke skulle fylle matskål, å ikke skulle ut på kveldsluftingen, å ikke bli ønsket velkommen hjem når du har vært ute og alle de andre milliard små- og store-tingene som man gjør og opplever med en bisk i huset.. Det er så vondt å miste bisk altså, er ikke å komme bort fra selv om man kan trøste seg med at "det gikk fort" og "den slapp å lide" så er det egentlig veldig mager trøst i øyeblikket (men blir mere verdt når man har fått det mer på avstand).

Har du planer om noen ny bisk Torunn?

Jeg unngår nesten disse helsetrådene nå om dagen jeg, lille basenji skranter litt av og til hun også og man bekymrer seg jo, og jeg tenker med gru på når det blir vår tur også.. de er så uunnværlige disse hersens biskene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...