Josse<3 Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Hei.<3 Jeg har netopp vært på besøk hos en som har ett gull hamster.. den er veldig nydelig,, Men når jeg skulle holde den ville den bare rømme og var liksom i sin verden og satt ikke stille i mer en noen sekunder.. Den var liksom ikke i samme rom som meg.. og sånn var det når eieren holdt den å.. Det virket litt rart , men jeg har jo ikke erfaring med hamstere, så det kan jo være normalt.. er dette normalt.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Vet ikke om det er normalt, men alle hamsterne jeg har møtt har oppført seg slik, så regner med at det ikke er noe feil ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josse<3 Skrevet 11. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Men da er det vel ikke særlig gøyt og ha en hamster hvis de bare vil stikke av og ikke har noe kontakt med eieren sin.. er det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Hei Det kan være at hamsteren er stresset, redd, full av energi eller ikke vant til og bli kost med Rosa, som er en en dverghamster er veldig rolig, har aldri bitt, og elsker og bli kost med. Hun ble født i en dyrebutikk hvor dyrene hadde det veldig bra. Vi kjøpte henne veldig tidlig og hun har altid vært veldig grei og ha med og gjøre Svein, som jeg fikk fra noen hobby avlere, ville aldri sitte i ro og hadde den uvanen med og små bite. Men jeg koste med ham vær dag, og nå han blitt mye bedre og elsker å bli kost med Han har også sluttet og bite. Så det kan være at hamsteren du holdt ikke var så vant til og få kos -------------------------- Hilsen Wilma :hund_01: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna123 Skrevet 3. September 2008 Rapporter Share Skrevet 3. September 2008 Bø ^^ Jeg tror egentlig det er opp til vert hamster jeg... Venninna mi sin er sånn x) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josse<3 Skrevet 3. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2008 Er det en hjemme side om hamsert ( sånn som f.eks www.tamrotter.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 3. September 2008 Rapporter Share Skrevet 3. September 2008 Søk på google, og se hva du får opp. Det er sikkert noe om hamstere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar