neket94 Skrevet 10. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2008 aloha ! Jeg kjøpte meg bur ,mat,og allt jeg trenger til min nye hetterotte , som ble født i mai . hun er liten , hvit med sorte flekker og hvitt ansikt. jeg henter henne på mandag ! (kanskje 2 stk) jeg trenger tips til innredning , hinderløyper, hva jeg trenger til min nye venn , Kanskje dere har noen tips osv. Jeg digger dere :kiss: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josse<3 Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Åhh.. den var veldig nyydelig... Men Du bør ikke kjøpe 1 rotte men 2, får all del.. Rotter (som du sikkert vet) er flokk dyr og kan bli veldig ensomme alene.. selv om de får mye menneskelig kontakt.. Men lykke til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josse<3 Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Hvis du har mulig het til og legge inn litt flere bilder når de kommer i hus.. hadde det vært flott ..! jeg elsker rotter og liker veldig godt og se bilder av dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neket94 Skrevet 11. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 aloha ! Jeg kjøpte meg bur ,mat,og allt jeg trenger til min nye hetterotte , som ble født i mai . hun er liten , hvit med sorte flekker og hvitt ansikt. jeg henter henne på mandag ! (kanskje 2 stk) jeg trenger tips til innredning , hinderløyper, hva jeg trenger til min nye venn , Kanskje dere har noen tips osv. Jeg digger dere :kiss: jepp i knowq, vi skal kanskje ha to . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neket94 Skrevet 11. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Hvis du har mulig het til og legge inn litt flere bilder når de kommer i hus.. hadde det vært flott ..! jeg elsker rotter og liker veldig godt og se bilder av dem.. jarra , jeg skal ta MANGE BILDER, hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josse<3 Skrevet 19. August 2008 Rapporter Share Skrevet 19. August 2008 Kommer bildene snart ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 20. August 2008 Rapporter Share Skrevet 20. August 2008 Ååå den var fin Har skikkelig lyst på rotte, men kommer nok ikke til og kjøpe før senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarahm89 Skrevet 20. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2008 Om du bare kanskje skal ha to bør du heller få deg et hamster.. Rotter er flokkdyr og det er så og si dyreplageri å kun ha en Og det der er ikke hetterotte Hetterotte beskriver bare tegningen på rotta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2008 Om du bare kanskje skal ha to bør du heller få deg et hamster.. Rotter er flokkdyr og det er så og si dyreplageri å kun ha en Og det der er ikke hetterotte Hetterotte beskriver bare tegningen på rotta Fullstendig enig, rotter trives så UTROLIG mye bedre når de er to eller flere. Bor de alene kan de utvikle atferdsproblemer, som å gnage sår på seg selv, gnage på bursprinklene og andre ting. Men få for all del to av samme kjønn, ellers har du plutselig ti rotter til, og det er ikke så morsomt som det høres ut til. Hetterotte er en betegnelse som er satt på tamrotter pga at mange tamrotter har Hooded-tegning(Stripe fra hodet og over ryggen). Noen kalles dumborotter, huskyrotter osv. Dette kan man lese mer om på www.tamrotter.com Det du har er en husky, regner med det er en Black Banded Husky, ser sånn ut på bildet. At det er en husky ser du på 'splitten/bleset' i pannen, og det medfører at rotta blir lysere og lysere i pelsen med alderen, noen kan tilslutt bli helt hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarahm89 Skrevet 22. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2008 Fullstendig enig, rotter trives så UTROLIG mye bedre når de er to eller flere. Bor de alene kan de utvikle atferdsproblemer, som å gnage sår på seg selv, gnage på bursprinklene og andre ting. Men få for all del to av samme kjønn, ellers har du plutselig ti rotter til, og det er ikke så morsomt som det høres ut til. Hetterotte er en betegnelse som er satt på tamrotter pga at mange tamrotter har Hooded-tegning(Stripe fra hodet og over ryggen). Noen kalles dumborotter, huskyrotter osv. Dette kan man lese mer om på www.tamrotter.com Det du har er en husky, regner med det er en Black Banded Husky, ser sånn ut på bildet. At det er en husky ser du på 'splitten/bleset' i pannen, og det medfører at rotta blir lysere og lysere i pelsen med alderen, noen kan tilslutt bli helt hvite. Sånn som min Embla er helt hvit nå med 5-6hårstrå som er svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kyoku Skrevet 25. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2008 Ja kjøp for all del to. Husk at de trenger stort bur. masse info på www.tamrotter.com og du finner nok svar på alle spørsmålene dine på forumet. Lykke til som rotte eier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 16. November 2008 Rapporter Share Skrevet 16. November 2008 Du kan ha høy å rote i, henge opp frukt/grønt, hengekøyer, stiger, trepinner/stokker til å klatre på o.l. (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarahm89 Skrevet 16. November 2008 Rapporter Share Skrevet 16. November 2008 Høy er egentlig ikke noen vits å ha i buret, det lukter fort vondt og rottene har ikke noe bruk for det. Og i tillegg inneholder det noen ganger utøy, må i så fall ha det i fryseren en dag føre du gir det til rottene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar